    From: Leszek <l...@w...peel>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: atak krótkich sygnałów.
    Date: Tue, 19 Feb 2013 11:23:37 +0100

    W dniu 2013-02-18 20:22, Michal Tyrala pisze:
    > Przepraszam, ale to Tobie się napisalo ,,nigdy''. I to Ciebie jest pelno w
    > tym watku.
    > A ja po prostu uwazam, ze czasem się oddzwania, czasem nie. I to jest
    > decyzja moja (=posiadacza telefonu), a nie usenetowych trolli.

    Nie wiem czy zauważyłeś drogi kolego czego dotyczył wątek.
    Nie chodziło czy oddzwaniać tylko jak się zabezpieczyć przed
    niechcianymi kosztami.
    Czy masz z tym problem, żeby ZDECYDOWAĆ czy możesz oddzwonić czy też nie?
    Myślę, że nie. Gdyby to pytanie zadał mi mój ojciec to trochę inna
    sprawa, ale
    ludzie to piszący mają minimum wiedzy.

    Myślę, że najprostsza zasada : 9 cyfr albo 48 po '+' i nie jest to 70xxxxxxx
    powinna wystarczyć, do tego trochę intuicji. Myślenie nie boli.
    Napisałem "intuicji", żeby odciąć dywagację "a jest taki numer ...".

    A 221011957 nie łączy z Senegalem tylko (jak sprawdziłem dla niektórych
    kolegów)
    jakimiś kolejnymi "domokrążcami" wciskającymi ludziom kit o niższych
    rachunkach.
    A jeżeli łączy z Senegalem to na koszt numeru 221011957 - o czym tu mowa.

    Pozdrawiam z pięknie zasypanej śniegiem wioski,
    L.