  • Data: 2011-03-21 12:23:33
    Temat: Re: astra vs. vectra - który tańszy?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak"

    > Czy za specjalnie droższe to nie wiem (pewnie inni napiszą) natomiast
    > na pewno częściej trzeba będzie naprawiać coś w zawieszeniu Vectry
    > (niekoniecznie drogo). Astra II ma zawieszenie pancerne :)

    Astra I i Vectra A miały praktycznie to samo zawieszenie, te same
    silniki, te same klamki, przyciski itd itp, jak jest z II niestety nie
    wiem :( ale nie słyszałem, żeby zawieszenie vectry B było uciązliwe w
    naprawach, dopiero w C wymyślili słynne banany z tyłu a i to tylko
    poprzez zastosowanie kiepskich tulei - po wymianie na zmodyfikowane,
    problem zawieszenia w VC już się nie pojawia