-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: astra I z gazem za 3 tys zł - warto?
Date: Fri, 1 Oct 2010 13:08:22 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <i84ff9$ooh$1@inews.gazeta.pl>
References: <i84b51$vvk$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1285931305 25361 83.17.20.2 (1 Oct 2010 11:08:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Oct 2010 11:08:25 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314605
[ ukryj nagłówki ]> Jest sens coś takiego kupować?
> Już piszę szczegóły: Stan auta oceniam na dobry. Jest dość zadbane.
> Znajomy nim jeździł. Często długie trasy, po 300-400 kilometrów. Plus tego
> codziennie 35 km do pracy i droga powrotna.
> Przebieg 310 tys. Autentyczny :P
> Kupił jak miała 80 tysiecy i zagazował, więc ponad 200tys km zrobila na
> gazie.
> Silnik 1.4 60KM.
> Rocznik 1995
> Używałbym do taniego jeżdżenia tak jak on około 35 KM dziennie do pracy
> (ta sama trasa nawet).
> Auto generalnie jest w dobrym stanie, dbał o nie i naprawiał na bieżąco,
> bo to był jego podstawowy środek lokomocji.
> Mial dwie stłuczki z klepaniem, ale bez solidnego dzwona.
> Aktualnie przejeżdża od wymiany do wymiany oleju bez dolewek.
> Tzn, jak ma bagnet zanurzony na full, to przy wymianie ma poziom MIN.
> Teraz pytanie: czy ten silnik sie nie rozpadnie w najbliższym czasie, czy
> jest szansa ze jeszcze pociągnie z 50 tys km?
jeżeli chodzi o silnik to zależy na jakim oleju jeździł,
jeżeli było dbane o olej a przy tym byłby jeżdżony na syntetyku to bez
remontu dół silnika spokojnie powinien przejechać >500kkm, jedynie co może
wymagać uwagi to głowica, może się okazać że trzeba będzie zrobić zawory,
docieranie gniazd, wymiana uszczelniaczy,
brat
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.10 13:24 amir
- 01.10.10 14:04 Mirek Ptak
- 01.10.10 14:27 J.F.
- 01.10.10 14:32 Kamil 'Model
- 02.10.10 18:29 Tomek
- 02.10.10 19:06 J.F.
- 02.10.10 21:22 Tomek
- 04.10.10 15:10 ad
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=