  • Data: 2013-03-28 18:51:55
    Temat: Re: apple
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-28 08:23, Ghost wrote:

    > Uzytkownik potrzebuje by slady byly wyslane do tworcow software'u.
    > Wowczas moze miec nadzieje, ze blad byc moze zostanie usuniety.

    Wiesz jak to jest z nadzieja, szczegolnie w przypadku tworcow softu.... ;]
    Akturat w tym przypadku zagadzam sie, ze rozwiazanie jablkowe jest duzo
    lepsze od androidowego. Co z tego, ze bede mogl wyslac raport do
    developera jesli najpierw przez dobrych kilka sekund, czasem nawet pod
    10 musze sie gapic na czarny ekran calkowicie zablokowanego urzadzenia?
    Po kilku takich zdarzeniach wiem, ze trzeba cierpliwie czekac, na
    poczatku jednak dosc mocno zbijalo z tropu. Na iPadzie tez kilka
    programow sie wylozylo, po prostu zniknely z ekranu i tyle, nie pamietam
    czy czasem ichni app store sam nie wystartowal powtornie.
    Dla mnie jako uzytkonika takie rozwiazanie jest o wiele bardziej komfortowe.
    Podobnie jesli chodzi o bitmape wyswietlana podczas startu programu;
    jesli jej zaladowanie w wymierny sposob nie wydluza zaladowania samego
    programu to gdzie jest problem? Lepsze wraznienie wiekszej
    responsywnosci i szybkosci niz pelna swiadomosc przedluzajacego sie
    oczekiwania na zaladowanie wiekszej aplikacji.
    Przy okazji, ficzer ten mozna wylaczyc, wymagalo to chyba jednak JB.