  • Data: 2013-03-28 03:37:44
    Temat: Re: apple
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:kiuuur$tq7$1@dont-email.me...

    > Ale przeca ifon miał być w każdej poprzedniej wersji najszybszy, a każda
    > kolejna jest szybsza, a następne jeszcze szybsze. Dlatego pojawia się
    > uzasadnione pytanie czy i gdzie jest granica tej szybkości.

    Nie wiem czemu Ci się pojawia takie nieuzasadnione pytanie...
    Coś co jest dziś najszybsze nie będzie koniecznie najszybsze jutro.
    Coś może przynieść jutro co jest szybsze od dzisiejszego najszybszego.

    > Podobno źli ludzie rozpowiadają, jakoby ifon był całkiem zwyczajnie jak
    > na mobilny sprzęt szybki/powolny, jak kto woli. W dodatku podobno
    > spowolnienia UI przykrywane są niedającymi się wyłączyć animacjami
    > i obrazkami. Apki wywalają się bez śladu, itd/itp. A jacyś kompletnie
    > nieodpowiedzialni wypisują nawet złe komentarze pod apkami w najlepszym
    > i zawierającym tylko sprawdzone oprogramowanie sklepie.
    >
    > Przemol prawda to?

    Dla jednych jest "zwyczajnie" szybki jeśli są przyzwyczajeni do jego
    szybkości.
    Dla innych będzie niezwykle szybki jeśli są przyzwyczajeni do ślimaczej
    konkurencji... :-)
    Nie wiem o jakich to animacjach czy obrazkach mówisz - chyba nie o jakże
    popularnym nawet na desktopie "splash screen" pojawiającym się przy
    starcie/ładowaniu do pamięci prawie każdego programu...

    A co do wywalania się apki "bez śladu" - to po jakiego grzyba komuś jakiś
    "ślad" po tym wywaleniu się? Analizujesz sam może memory dumps?
    Jak się apka wywali to niech sobie wyśle coś programistom a usera niech
    zostawią w spokoju... Jakich "śladów" potrzebujesz Ty jako użytkownik?