  • 11. Data: 2010-07-10 08:52:14
    Temat: Re: aplikacja odrzucająca polaczenia z danego numeru-symbian
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Przystojny Specjalista" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...onet.pl

    > Bardzo.
    > Zwłaszcza że mu żona mówi, jakoby tamten pomylił numer.

    nie troluj jak nie masz nic na temat do napisania

  • 12. Data: 2010-07-10 09:22:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 10:49:57 Tequila <n...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości grup

    > "Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty
    > zaplacisz za polaczenie "
    >
    > Skoro ja zaplace to kiepski dla mnie pomysl wiec czemu trolujesz?

    Dalej nie rozumiesz tego stwierdzenia?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-07-10 16:38:11
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-10 10:52, Tequila wrote:

    > nie troluj jak nie masz nic na temat do napisania

    Kolego gołodupcu. KUP aplikację za parę dolarów i nie ośmieszaj się
    szukając darmowych rozwiązań jak pryszczers z gimnazjum w Polsce B
    (sorki koledzy gimnazjaliści).

    Jak nie umiesz czytać i nie rozumiesz, co ci chcą tu powiedzieć to
    pewnie masz chociaż kupę kasy, duże auto...

    TG

  • 14. Data: 2010-07-10 18:06:48
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > koledzy gimnazjaliści).
    >
    > Jak nie umiesz czytać i nie rozumiesz, co ci chcą tu powiedzieć to pewnie

    Kolegę to sobie smarkaczu znajdź przed blokiem, twój pozom dyskusji na tym
    forum daleko odbiega od zasad dobrego wychowania i tym bardziej netykiety.
    Nie wiesz nie odzywaj się albo troluj na forach onetu.

  • 15. Data: 2010-07-10 18:19:56
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "daro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przecież w E52 masz w standardzie taki program Advanced Connection
    > Manager.

    Bardzo dziękuję za pomoc.

  • 16. Data: 2010-07-11 09:57:13
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-10 20:06, Tequila wrote:

> [...]
    > netykiety.
    > Nie wiesz nie odzywaj się albo troluj na forach onetu.

    Dziecko. Nie szalej tu, wróć na ten swój Onet.
    Najpierw przeczytaj wszystkie moje posty. Wpadasz tu znikąd i na wstępie
    się wygłupiasz...

    TG

  • 17. Data: 2010-07-11 09:58:11
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-10 20:19, Tequila wrote:

    > Bardzo dziękuję za pomoc.

    Podziękuj nauczycielom, że pucili człowieka nie umiejącego czytać ze
    świadectwem ukończenia szkoły...
    Nie wytrzymam: nawet instrukcji nie przeczytał! :D

    TG

  • 18. Data: 2010-07-12 08:21:48
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message news:op.vflgl4h813q3bq@piotr-asus...

    > 14-dniowa full wersja, dla mnie program znakomity - Handy Blacklist
    > http://nokia-e52-software.epocware.com/Handy_Blackli
    st.html

    Ja uzywam tego od pnad 5 lat!:
    http://www.killermobile.com/en/applications/symbian-
    s60/blackballer-pro-s60.html
    Zaplacilem te pare dolarow i program jest rewelacyjny! Lacznie z tym, ze
    bloikuje sms, oraz mozna ustawic, ze dzwoniacy ma oalbo ciagle zajety albo
    sygnal, ze nie odbieramy alebo jak wylaczony telefon.
    Uwazam ten program za rewelacje! Tez jest darmowy trial full dzialajacy. Po
    tem wykupuje sie klucz i tyle.
    Polecam ten program na symbiana.

  • 19. Data: 2010-07-14 17:57:46
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-07-09 22:44, kowtow pisze:
    > Czy istnieje mo?liwo?ae przekserowania jegomo?cia na
    >

    > Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty
    > zaplacisz za polaczenie

    Zawsze można na jakiś darmowy albo korzystając z darmowych (jak są) na
    stacjonarki.
    Np. coś z tego zakresu (za grupą p.m.telefonia):

    22 805 9300 - ab. ma zmieniony numer
    22 805 9301 - ab. czasowo wyłączony
    22 805 9302 - poł. nie może być zrealizowane
    22 805 9303 - nie ma takiego numeru
    22 805 9304 - poł. chwilowo nie może być zrealizowane
    22 805 9305 - proszę czekać
    22 805 9306 - zlecenie przyjęte
    22 805 9307 - wybrany numer jest za krótki
    22 805 9308 - głos zmaltretowanego dziecka ;)
    22 805 9309 - informacja o zmianie sposobu wybierania poł. krajowych
    22 805 9311 - poł. z automatem tel. - zaraz rozłącza
    22 805 9312 - sam gong
    22 805 9313 - ab. nie przyjmuje poł. przekier.
    22 805 9314 - sygnał zgłoszenia + inform. o wiadomościach w skrzynce
    22 805 9315 - wprowadzony kod pin przyjęty
    22 805 9316 - preselekcja
    22 805 9317 - blokada ACR

    A tu cały wątek:
    s.neostrada.pl

    Coś mi się zdaje, że to darmowe "zgłaszajki"
    Przydają się w każdym razie na przekierowanie.

    A programik to np. Advanced Call Manager