  • 1. Data: 2010-07-09 17:01:37
    Temat: Czemu nie Nokia E52?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Chce zmienić moją wysłużoną N70 na jakiś mądrzejszy telefon, wstępny wybór
    padł na E52. Chciałbym usłyszeć jakieś głosy przeciw. Co jest złego w tym
    telefonie?

    Moje wymagania to dość długi czas pracy na baterii, BRAK dotykowego ekranu,
    wifi, możliwość wgrywania aplikacji więc przydałby się jakiś system. Z
    miejsca odrzucam wszelkie iphony, androidy i inne wynalazki, na placu boju
    zostaje tylko WM albo Symbian. Zdaje się, że E52 spełnia je idealnie.

    Ewentualnie - może jest coś podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat
    z autofocusem?

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-07-09 18:02:00
    Temat: Re: Czemu nie Nokia E52?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Chce zmienić moją wysłużoną N70 na jakiś mądrzejszy telefon, wstępny wybór
    > padł na E52. Chciałbym usłyszeć jakieś głosy przeciw. Co jest złego w tym
    > telefonie?

    Miałem póki nie zgubiłem... :-(
    Generalnie fajny. Wada jak dla mnie to goowniana obudowa, szczególnie plecy.
    Miękkie i podatne na zagniecenia i zarysowania. Po prostu nie pasuje do
    obrazka.
    Nienajlepsza jest też czytelność klawiszy - białe na srebrnym wyglądają źle.

  • 3. Data: 2010-07-10 07:20:26
    Od: daro <d...@o...pl>

    > Nienajlepsza jest też czytelność klawiszy - białe na srebrnym wyglądają źle.

    Zgadzam się, ale można kupić w kolorze czarnym i wtedy jest ok. Bateria
    jest porównywalna z 6310i (w sensie że nie pamiętam nigdy kiedy
    ładowałem ostatnio).

  • 4. Data: 2010-07-10 07:51:03
    Od: "Przystojny Specjalista" <j...@o...pl>

    > Chce zmienić moją wysłużoną N70 na jakiś mądrzejszy telefon, wstępny wybór
    > padł na E52. Chciałbym usłyszeć jakieś głosy przeciw. Co jest złego w tym
    > telefonie?

    Bo na E52 często do żon dzwonią pomyłki od facetów.

  • 5. Data: 2010-07-10 07:54:31
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2010-07-09 20:02, CeSaR pisze:
> [...]

    Zły jest zasięg i jakość rozmów. Telefon ma problemy ze spełnieniem
    swojej podstawowej funkcji. W miejscach gdzie siła sygnału nie jest
    wysoka, na mojej wysłużonej e51 da się bez problemu rozmawiać. E52
    pokazuje brak sieci, lub jedną kreskę, ale i tak zrywa połączenia.

    Gdyby nie ta przypadłość (a także wspominana przez kogoś delikatna
    obudowa) ten model byłby udany. Dużo przydatnych funkcji, duży
    wyświetlacz, szybki, bardzo rzadko się wiesza...

  • 6. Data: 2010-07-10 11:02:28
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Przystojny Specjalista" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...onet.pl

    > Bo na E52 często do żon dzwonią pomyłki od facetów.

    Jakieś prywatne doświadczenia ? widzę że strasznie cię to nakręca..

  • 7. Data: 2010-07-10 11:17:28
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w

    > Jakieś prywatne doświadczenia ? widzę że strasznie cię to nakręca..

    No właśnie. To temat raczej na pl.misc.rogacze

  • 8. Data: 2010-07-12 05:22:40
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Lip, 19:01, scream <n...@p...pl> wrote:
    > Ewentualnie - może jest coś podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat
    > z autofocusem?
    Tak, Nokia 6710 navigator. Mało go, chyba tylko w Play'u, ale bateria
    standardowa.

  • 9. Data: 2010-07-12 14:38:02
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > miejsca odrzucam wszelkie iphony, androidy i inne wynalazki, na placu boju
    > zostaje tylko WM albo Symbian. Zdaje się, że E52 spełnia je idealnie.

    telefon jak dla mnie poza jedna wadą innych nie posiada.

    Gowniana jakkosc rozmów

    4x w serwisie wymieniali mi juz glosniczek

    po 4 wymianie jakis dziwny dali, delkiatnie skrzeczy
    ale wedlug nich to jest ok!

    na starej 6210 mam lepsza jakosc dzwieku niz na e52

    z kolei u zony w e52
    2x serwis wymianiał glosnik
    ale ona mniej rozmawia

  • 10. Data: 2010-07-12 15:51:41
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 12, 7:22 am, Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
    podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat

    > Tak, Nokia 6710 navigator. Mało go, chyba tylko w Play'u, ale bateria

    eee, 2x grubszy telelefon i 1.5x słabsza bateria - od E52