  • 1. Data: 2010-07-09 14:21:58
    Temat: Samsung S7220 Ultra Classic - dla kobiety? ;)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Małżonka by chętnie starą nokię wymieniła na coś świeższego... W salonie
    orange przy okazji wizyty dopytałem się czy mogą coś sensownego polecić.
    Pani w salonie w zasadzie poleciła dwa:
    - nokia 2730
    - samsung S7220 Ultra Classic

    przy czym zdecydowanie poleciła ten drugi...

    Opinie o tym samsungu są dosyć dobre, więc może warto? Jakaś
    przedstawicielka płci przeciwnej go posiada i mogłaby się wypowiedzieć? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-07-09 15:54:10
    Temat: Re: Samsung S7220 Ultra Classic - dla kobiety? ;)
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Opinie o tym samsungu są dosyć dobre, więc może warto? Jakaś
    > przedstawicielka płci przeciwnej go posiada i mogłaby się wypowiedzieć? :)

    Ale o co chodzi, że kobiety są jakieś nie-tego, że potrzebują telefonów
    specjalnego przeznaczenia? Bo to wygląda jak zakamuflowany seksizm.
    Chyba że telefon ma mieć wbudowaną puderniczkę i kalendarzyk w software.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2010-07-09 16:00:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 17:54:10 +0200, Filip Ozimek napisał(a):
    > Ale o co chodzi, że kobiety są jakieś nie-tego, że potrzebują telefonów
    > specjalnego przeznaczenia? Bo to wygląda jak zakamuflowany seksizm.
    > Chyba że telefon ma mieć wbudowaną puderniczkę i kalendarzyk w software.

    Ja tam nie widzę seksizmu w tym, że mogę spodziewać się reakcji "eee, jaki
    brzydki, wolałabym srebrny albo biały, i w ogóle za bardzo kanciasty" :)
    Kobiety z reguły mają nieco inne priorytety jeśli chodzi o wybór telefonu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2010-07-14 11:11:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl>
    > Ale o co chodzi, że kobiety są jakieś nie-tego, że potrzebują
    > telefonów specjalnego przeznaczenia? Bo to wygląda jak
    > zakamuflowany seksizm.

    Daj nowoczesne, skomputeryzowane urzadzenie probce statystycznej,
    to sie okaze czy seksizm czy nie :-)

    Jak to bylo .. jaki wasz sasiad ma samochod ?
    Maz: honda civiv 1.6
    Zona: czerwony

    > Chyba że telefon ma mieć wbudowaną puderniczkę i kalendarzyk w
    > software.

    Inne kolory, inne gry, inne funkcje .. i np szybka powinna byc
    odporna na zarysowanie kolczykami ..

    J.