  • 1. Data: 2010-07-09 20:36:24
    Temat: aplikacja odrzucająca polaczenia z danego numeru-symbian
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Jakiś stary tępy pierdziel dzwoni ciągle do mojej zony na służbowy telefon
    myląc numer.
    Szukam aplikacji do automatycznego odrzucania połączeń z danych numerów.
    jest cos darmowego na symbiana?
    Telefon Nokia e52 i e72. Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na
    jakiś extra płatny numer? (siec era ale potem play)

  • 2. Data: 2010-07-09 20:40:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-07-09 22:36, Tequila napisał/a:
    > Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na jakiś extra płatny
    > numer? (siec era ale potem play)

    Za przekierownie płaci przekierowujący, a nie ten, który dzwoni na numer
    z ustawionym przekierowaniem.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-07-09 20:40:54
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    przekierowania

  • 4. Data: 2010-07-09 20:44:42
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na
    > jakiś extra płatny numer? (siec era ale potem play)

    Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty
    zaplacisz za polaczenie

  • 5. Data: 2010-07-09 20:54:35
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na
    >

    > Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty
    > zaplacisz za polaczenie

    Czemu bardzo dobry? popierasz nękanie telefoniczne?
    Podajcie w takim razie nazwę aplikacji

  • 6. Data: 2010-07-09 20:59:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-07-2010 o 22:36:24 Tequila <n...@m...pl> napisał(a):

    > Szukam aplikacji do automatycznego odrzucania połączeń z danych numerów.
    > jest cos darmowego na symbiana?

    14-dniowa full wersja, dla mnie program znakomity - Handy Blacklist
    http://nokia-e52-software.epocware.com/Handy_Blackli
    st.html

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-07-10 07:17:48
    Od: daro <d...@o...pl>

    Tequila pisze:
> [...]
    > Telefon Nokia e52 i e72. Czy istnieje możliwość przekserowania
    > jegomościa na jakiś extra płatny numer? (siec era ale potem play)

    Przecież w E52 masz w standardzie taki program Advanced Connection Manager.

  • 8. Data: 2010-07-10 07:47:05
    Od: "Przystojny Specjalista" <j...@o...pl>

    > Czy istnieje możliwość przekserowania jegomościa na
    >

    > Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty
    > zaplacisz za polaczenie

    Bardzo.
    Zwłaszcza że mu żona mówi, jakoby tamten pomylił numer.

  • 9. Data: 2010-07-10 08:08:09
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-09 22:54, Tequila wrote:

    > Czemu bardzo dobry? popierasz nękanie telefoniczne?

    Czy ty w ogóle rozumiesz słowo pisane?

    TG

  • 10. Data: 2010-07-10 08:49:57
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości grup

    > Czy ty w ogóle rozumiesz słowo pisane?
    >
    > TG

    "Z przekierowaniem to bardzo dobry pomysl szczegolnie dlatego ze to Ty
    zaplacisz za polaczenie "

    Skoro ja zaplace to kiepski dla mnie pomysl wiec czemu trolujesz?