  • Data: 2011-05-31 09:20:27
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 17:44, kocyk pisze:

    > No ja mam z pewnoscia maly mozg, kutasa tez w sumie mam malego, bo jak

    Z tym nie polemizuje. Ale czytając to co piszesz nie sposób się nie zgodzić.

    > wydechy. Natomiast wkurwiaja mnie takie dupki, ktore sobie kupuja
    > mieszkanka przy przelotowych ulicach i narzekaja na halas, albo przy

    Ewentualnie cioty, których stać tylko na wyżywanie się w ruchu miejskim,
    na to aby pojechać na tor szkoda kasy i brak jaj.

    > torze wyscigowym i chca zamykac tor, albo przy lotnisku i chca zamykac
    > lotnisko... Ja 10 lat mieszkalem przy torach, potem dziesiec przy

    No i widzisz, przez te hałasy, nie nauczyłeś się czytać.

    > pretensji to samolotow, ze lataja, albo do tramwajow, ze ruszaja o
    > piatej. A jak slysze motocykl, to zazdraszczam, a nie medze jak pipa.

    To sobie "zazdraszczaj" do woli dzieciaku. Miasto nie jest miejscem do
    wyżywania się na motorze, zwłaszcza w godzinach nocnych i jeszcze z
    wykręconymi tłumikami. To, że sobie kupisz zatyczki do uszu i jest Ci w
    miarę komfortowo nie znaczy, że inni tego nie słyszą.

    Chcesz szkodzić innym licz się z tym, że ktoś się może odwzajemnić.

    A.