  • Data: 2011-05-31 09:59:39
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-31 11:31, AZ pisze:

    > A ja odnosze wrazenie, ze nadal nie wiesz co to jest wykrecony tlumik,
    > duzo jezdze po Wawie i przez 3 lata widzialem moze 5 motocykli bez
    > tlumikow. Motocykle sa male, przez co maja mniejszy uklad wydechowy, a
    > do tego zeby jechac wiekszosc z nich musi sie krecic>6krpm, gdzie
    > wiekszosc samochodow juz ma odciecie. Mam fabryczne wydechy i pewnie tez
    > bys powiedzial slyszac je ze jezdze bez wydechu... Coz, zyjesz w kraju
    > gdzie takie pojazdy sa prawnie dopuszczone do ruchu i pogodz sie z tym.

    Wykręcony, przewiercony - fakt szczegółów technicznych nie znam. Ale
    wracając do tego co piszesz, zapewniam, że nie jestem przewrażliwiony,
    mieszkam przy ruchliwej ulicy i liczę się z hałasem. Wieczorami
    motocykli jeździ szczególnie dużo. I uwierz mi, że różnica pomiędzy tym
    fabrycznym układem a przerobionym jest drastyczna. Nawet sygnał karetki,
    albo hałas latających helikopterów do pobliskich szpitali mi nie
    przeszkadza, ale ten ryk przebija wszystko.

    A.