  • Data: 2011-05-28 08:46:37
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-28 08:33, Tytus pisze:

    > *** kocyk
    > Na wsi. Cisza jest na wsi.
    >
    > G prawda - u mnie na wsi jeden tez tak jezdzil,
    > az ktoregos razu sasiedzi sie zmowili i skuli ryj gnojowi.
    > Polecam - bardzo skuteczna metoda, bo choc nie mam malych dzieci
    > to tez mnie to wkurwia.

    Swiat sie konczy!!! Pora umierac ;D... Na grupie motocyklowej narzekaja
    na motocyklistow. Panowie, a gdzie 'loud pipes save lifes' i cala
    ta ideologia ???? ;D

    A serioserio, to Tytus ma racje. Jak jestem u rodzicow na wsi, to co
    pare chwil przez wies przefrunie taki jeden z drugim 'na wycieczke' z
    predkoscia swiatla po drodze, na ktorej z trudem mijaja sie ciezarowki,
    bez chodnika i z bramami praktycznie przy ulicy.
    Ze budzi dzieciaki, to jedno, ze jest ryzyko wyskoczenia dziecka, na
    ulice, to drugie. Pomijam fakt picia pozniej mleka od wscieklych krow ;)

    No i nasuwa sie, ze tylko Tytusowa metoda by byla skuteczna. Tyle, ze
    troche z tych delikwentow, to na wystepy goscinne przylatuje.

    Taki swiat. Jak jestem przeciwnikiem tego cholerstwa, tak w tym
    przypadku sam mam ochote napisac petycje o progi zwalniajace w calej wsi.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek