  • 111. Data: 2012-05-05 00:23:51
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DoQ napisa?(a):

    > Ok, skoro już wiesz co to znaczy spławił, to mogę Cię zapytać dlaczego
    > uważasz że księżulkowi miałoby szczególnie zależeć na czyimś ślubie?

    Gdybyś uważnie przeczytał co napisałem to pewnie zauważyłbyś, że ta
    historia dzieje się w przyszłości, w której większość społeczeństwa jest
    laicka i co za tym idzie gorliwa wyznawczyni jest dla każdego Proboszcza
    niczym butelka wody na pustyni... ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 112. Data: 2012-05-07 19:00:56
    Od: Fabian <s...@g...com>

    Looknij sobie tutaj:
    http://www.euro.com.pl/aparaty-cyfrowe,d6,e30,od300d
    o350.bhtml

    poczytaj opinie i SAM wybierz :)

  • 113. Data: 2012-05-25 02:00:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jnp903$9sb$3@inews.gazeta.pl>, syriusz <r...@s...pl>
    wrote:

    > Rower już ma (choć nie z carefoura ;-) i wymiata na nim pewnie lepiej
    > niż Ty... :-P
    Aha.
    ok.
    --