    Date: Mon, 25 May 2015 09:24:42 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"

    Użytkownik a...@g...com napisał:
    > aparat to hp Photosmart M525, a akumulatorki to Miiler Power 3000 Germany-made in
    china, kupione w mediamarkt i nie byly tanie, ladowarka firmy GP taka mala do
    kontaktu.

    > pzdr

    Przeczytaj to co Ci RoMan napisał. Ja tylko mogę się pod tym podpisać.
    Twoje akumulatorki nie są mi znane ale też i nie spodziewałbym sie po
    nich zbyt wiele.
    Powtórzę za RoManem:
    1) Sprawdź ustawienia w aparacie, czy nie ma przełączania między
    akumulatorkami i bateriami (napięcie znamionowe 1,2 i 1,5V).
    2) Kup Eneloopy. Teraz to jest chyba Panasonic, dawniej Sanyo.
    3) Kup prawdziwą ładowarkę, np. często tu polecaną BC700 lub nowszy,
    droższy model.