  • 11. Data: 2009-05-05 14:05:54
    Temat: Re: antyreklama lub marudzenie
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Vir" napisał :
    > Domyślam się, do czego zmierzasz, wybacz jeśli nie:

    Jednak się nie domyślasz. Wybaczam.

    > masz starego sprzęta, więc się ciesz że można do niego kupić cokolwiek.

    Wcale nie jest taki stary. I z częściami nie powinno być żadnego problemu.
    Problem ma Fota, nie BMW. Problem z chęciami.

    > Mogłem od razu szukać na ebayu. A tekst, że "gdyby kupował Pan samochód za
    > 400 tys, to rozmawialibyśmy inaczej, bo Pana to mamy w nosie" jest
    > szokujący, przyznasz?

    Nie no, nie wierzę, że ktoś tak powiedział. Raczej zachował się w sposób,
    który sugerował, że tak myśli, pewnie to chciałeś napisać.
    Ogólnie to nie jest linia, którą prezentuje BMW. W poważnym miejscu nikt by
    się tak nie zachował. Jedynie niektóre serwisy i salony BMW mają takie
    tendencje, bo są rozbestwieni klientami wydającymi u nich bajońskie sumy na
    pojazdy.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 12. Data: 2009-05-05 14:18:21
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Nie no, nie wierzę, że ktoś tak powiedział. Raczej zachował się w
    > sposób, który sugerował, że tak myśli, pewnie to chciałeś napisać.
    > Ogólnie to nie jest linia, którą prezentuje BMW. W poważnym miejscu nikt

    Nie uogólniam, nie mam doświadczeń z innymi salonami BMW. A co do nosa,
    to cytuję w całości: "ile Pan u nas wydał pieniędzy? (ok 2000 zł, przyp.
    autora) Jakim Pan jest klientem dla BMW? Gdyby kupił Pan samochód za 400
    tys, to rozmawialibyśmy inaczej, a tak to mają Pana w nosie (Niemcy,
    gdzie moje zamówienie nadal ma status <w kompletacji> przyp. autora). To
    była reakcja na moja prośbę, żeby ktoś po niemieckiej stronie podał choć
    przybliżony czas realizacji zamówienia. Pan wysłał do nich maila i nie
    dostał żadnej odpowiedzi przez miesiąc.

    Vir

  • 13. Data: 2009-05-05 14:52:34
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Vir pisze:

    > eee, nie będę kablował. [...] Ogólnie facet jest sympatyczny.

    To o co Ci właściwie chodzi?!

    Zresztą on to mówił raczej w imieniu BMW w
    > Niemczech, nie we własnym.

    W imieniu BMW w Niemczech to on może ... [piiiip!]

    Jedź do DE (do Berlina np.) do serwisu BMW i sprawdz empirycznie, że
    zasłanianie się bmw.de przez tego (jak i innych) palanta z polskich
    serwisów jest wierutną _bzdura_ Jedź sprawdź, nakręć wideo i pokaz panu
    z Foty

    Jak widze od lat - kiedy Smorawinski "rzadzil" - niewiele sie
    zmienilo... :-[ Dziwie sie BMW Polska.

    p.s. napisz / skontaktuj sie z
    http://tinyurl.com/d84zqa

    --

    pozdr
    pj

  • 14. Data: 2009-05-05 17:04:45
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Vir" napisał :
    > Jakim Pan jest klientem dla BMW? Gdyby kupił Pan samochód za 400 tys, to
    > rozmawialibyśmy inaczej, a tak to mają Pana w nosie (Niemcy, gdzie moje
    > zamówienie nadal ma status <w kompletacji> przyp. autora).

    Zwykły fiut, który zasłania się niemieckim kontrahentem. Ty nie jesteś
    żadnym klientem Niemców. Jesteś klientem salonu, sklepu czy serwisu a to oni
    zamawiają części w BMW. Tamci nie mają zielonego pojęcia czy zamówiłeś tylko
    mały plasticzek do motocykla sprzed 12 lat czy może oprócz tego masę różnych
    innych części na łączną sumę półtora miliona Euro.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 15. Data: 2009-05-05 17:38:31
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Wojciech G. pisze:

> [...]
    > zamówiłeś tylko mały plasticzek do motocykla sprzed 12 lat czy może
    > oprócz tego masę różnych innych części na łączną sumę półtora miliona Euro.
    Fiut fiutem ale jest jeszcze opcja, ze ten akurat dealer jest nikim dla
    kogos w "centrali" i zostal zlany. Inna sprawa to istnienie tego
    maila/zamowienia w systemie...

    --
    Qlfon, Kraków