  • 11. Data: 2010-08-02 18:04:41
    Temat: Re: antyradar do 1 000 PLN
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Za to ar nie za bardzo z suszarkami.

    Nie no są takie, które nawet laser wychwytują i wiesz, że już człek w
    mundurku z lizakiem do Ciebie będzie machał. Bo jak laser zauważy, to
    znaczy, że Ciebie trafili :P

  • 12. Data: 2010-08-02 19:31:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:

    > Nie no są takie, które nawet laser wychwytują i wiesz, że już człek w
    > mundurku z lizakiem do Ciebie będzie machał. Bo jak laser zauważy, to
    > znaczy, że Ciebie trafili :P

    Mój ma te wszystkie opcje i działa dokładnie tak jak piszesz.
    Nawet na suszarkę bardziej pomaga mruganie światłami niż ar.
    Jedyny plus to taki, że wiesz że to Ciebie mierzyli, w momencie wypisywania
    mandatu.

  • 13. Data: 2010-08-02 19:59:26
    Od: k...@v...pl

    > witam czy ktos moglby polecic jakis antyradar do 1 000 PLN? pozdro
    Zostaw sobie tego tysiaczka na pierwszy mandat jaki dostaniesz z systemu
    opartego na kamerach. Radary w tym systemie to margines. Niedługo włączą Skynet
    i trzeba będzie jechać 89 na 90.