  • Data: 2012-01-03 19:12:42
    Temat: Re: antna DVB-T
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jds70o$qie$1@node2.news.atman.pl...
    > szybkie ale nie koniecznie proste pytanie,
    > jest sobie taka antena:
    > http://allegro.pl/mala-antena-dipol-dvb-t-ze-wzmacni
    aczem-lna-177-i2018009821.html
    > można do niej zakupić zasilacz z regulowanym napięciem wyjściowym - czy
    > taki zestaw będzie działał?

    Ja mam taką antenę:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_19-
    21-69_dvb-t_A1911.htm
    która leży na szafie u mnie w pokoju, bo nie chciało mi się jej montować na
    kominie. :-)
    Odległość od nadajnika jakieś 100km w linii prostej (Tarnobrzeg -św. Krzyż
    50kW) i odbieram MUX2 z siłą 99% i jakością 93-94% na tunerze Kruger&Matz
    KM00188.
    Odbieram też sygnał analogowy TVP1 i TVP2 w dobrej jakości. :-)