    From: "plebi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: antena radiowo-telewizyjna
    Date: Fri, 19 Feb 2010 07:18:00 +0100

    > Może tak być jeżeli karta PC ma mniejszą czułość niż Helios, to jest
    > bardzo prawdopodobne.
    > SP6STZ

    Niestety jestem pewien ze tak nie jest.
    TV dobrze sie bedzie zachowywal od poziomu ok.68.....82dBuV.
    Jesli karta nie potrafi dobrze odebrac poziomu 68dBuV to jest cos z nia nie
    tak po prostu ale jak sadze karta nowa wiec bardzo malo prawdopodobne.
    Wszystkie urzadzenia tak sie projektuje aby przy minimalnym poziomie na
    gniezdzie abonenckim zachowywaly sie poprawnie a poziom minimalny jest
    standartem. Aby upewnic sie mozna pominac nawet rozgaleznik (zyskamy 3..4 dB
    co najmniej jesli podzial na pol sygnalu).