-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagt38.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: anemometr lub presostat z wifi
Date: Tue, 7 Feb 2023 19:29:26 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <17w2xgh00rrin$.larxlixkcylk$.dlg@40tude.net>
References: <trok82$2j17u$1@dont-email.me>
<63dfd65a$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
<trove0$2lglb$1@dont-email.me> <trp0ks$taqq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<qkVDL.2605432$G_96.2066372@fx13.ams1>
<trpac6$tmoh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<fUXDL.4234238$f0c6.3467656@fx10.ams1>
<trqj7e$vg7r$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<Nx4EL.4036603$%q2.1062484@fx15.ams1>
<trqul5$vql3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<trqv4b$vr28$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<HpgEL.3184450$%fx6.1423101@fx14.ams1>
<trs4es$10v1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5fa9w9xzm7k3$.n33eygzbt6g9$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1g4yoirk5efpz$.1dl3pqps3421h.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: aagt38.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagt38.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.175.38";
logging-data="4870"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:778065
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 7 Feb 2023 19:01:49 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
> Pan J.F napisał:
>>>> Ale samochodowe są raczej na szybkie przeplywy.
>>>
>>> Co to są "szybkie przepływy"? Na wolnym biegu OBD2 pokazuje kilka g/s,
>>> tak z 1-3 litry na sekundę może być. To jest szybko?
>>
>> Przez rure srednicy ok 40mm - szybko.
>>
>> W kanale wentylacyjnym kolega bedzie mial wielokrotnie wolniej.
>
> Nie wiem, czy tak bardzo wolniej. W kanałach wentylacyjnych spore cugi
> latają. A dolot do silnika pracującego na luzie to lekki wiaterek.
3 litry na sekunde, 3000 cm^3/s, to w kanale o przekroju 12cm^2
jakies 250cm/s = 2.5m/s.
I to jest dolny zakres czułosci czujnika silnikowego ...
> Zainteresowany sam najlopiej oceni, czy to wystarcza.
Ale sa tez czujniki dokladnie do tego, co chce
https://www.epluse.com/products/air-velocity-instrum
entation/air-flow-transmitters-and-probes/ee650/
Przy czym ten pewnie bedzie drogi, a tu sie mozna pobawic w jakis
prosty pomysl typu grzany drut czy zbita zarówka ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.23 17:57 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=