  • Data: 2013-09-02 02:31:23
    Temat: Re: [android] power scheduler
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/1/2013 4:21 AM, Marek wrote:
    > nie
    > nie
    >
    > Jeśli aplikacja była już zainstalowana przed przeprowadzeniem
    > aktualizacji systemu i po aktualizacji nie działa prawidłowo czasami
    > pomaga wyczyszczenie cache aplikacji oraz skasowanie tzw. ustawień
    > domyślnych w menadżerze zarządzającym aplikacjami.

    tak wiem. ta aplikacja została odinstalowana, z wyczyszczeniem cachu i
    ta sama wersja zainstalowana od nowa. również nie działała.
    ale teraz widzę, ze z tym telefonem może być jeszcze coś innego. tylko
    jedna aplikacja potrafi włączyć airplane mode, ale już jej nie wyłącza.
    żadna inna nie potrafi wyłączyć nadajnika/odbiornika w telefonie (jeśli
    nie ma opcji airplane mode), nawet jeśli mówi, ze to potrafi. nadal mogę
    dostać telefon i zadzwonić i wysłać SMS, choć kreski zasięgu tak jakby
    spadały do zera (chyba nie na tym polega wyłączenie nadajnika).
    wszystkie inne usługi są wyłączane i włączane tak jak aplikacje
    deklarują. ale nie telefon. być może jakaś aplikacja bruzdzi i trzeba
    będzie zrobić solidne odinstalowanie, ale ja nie przypominam sobie,
    żebym instalował jakiś taki app, który by mógł wpływać na te opcje. w
    ogóle nic nie instalowałem, az do pare dni temu, kiedy się zacząłem
    interesować dlaczego power scheduler nie działa. <rs>