  • 1. Data: 2013-11-12 07:40:57
    Temat: android - notatki głosowe do kalendarza
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    Poszukuję programu na androida umożliwiającego szybkie zapisywanie
    notatek głosowych na dany dzień tygodnia - czyli klikam na dany dzień w
    kalendarzu i nagrywam coś (wybór godzin mnie nie interesuje). Chodzi o
    to żeby taka procedura była jak najbardziej uproszczona i koniecznie
    musi łatwo przypisywać nagranie do wybranego dnia.
    Jeden z programów jaki testowałem miał prawie taką funkcję- tylko że aby
    dodać notatkę głosową trzeba było wybrać dany dzień tygodnia, dodać w
    nim zdarzenie (mogło być puste), zapisać i dopiero do zdarzenia dodać
    notatkę głosową - za dużo kombinowania, ja potrzebuję 'złote myśli'
    zapisać natychmiast :)

    Łukasz

  • 2. Data: 2013-11-12 07:54:41
    Temat: Re: android - notatki głosowe do kalendarza
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-12 07:40, dddddddd pisze:
> [...]
    > nim zdarzenie (mogło być puste), zapisać i dopiero do zdarzenia dodać
    > notatkę głosową - za dużo kombinowania, ja potrzebuję 'złote myśli'

    jeszcze jedno, bo zapomniałem dodać, a może być to istotne: nie chcę
    przetwarzania mowy na tekst, tylko nagrywanie mojego własnego głosu - po
    pierwsze nie wymaga to połączenia z internetem, którego akurat mogę nie
    mieć, po drugie wielu słów pewnie system by nie rozpoznał (techniczne)

    Łukasz

  • 3. Data: 2013-11-12 09:01:49
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    dddddddd <f...@e...com> Wrote in message:
> [...]
    > nim zdarzenie (mogło być puste), zapisać i dopiero do zdarzenia dodać
    > notatkę głosową - za dużo kombinowania, ja potrzebuję 'złote myśli'

    Te notatki muszą być w kalendarzu? Może wystarczy zwykły dyktafon
    zapisujący w katalogu/pliku z bieżącą datą w nazwie?

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-11-12 12:24:53
    Temat: Re: android - notatki g?osowe do kalendarza
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-12 09:01, Jacek Midura pisze:

    > Te notatki musz? byae w kalendarzu? Mo?e wystarczy zwyk?y dyktafon
    > zapisuj?cy w katalogu/pliku z bie??c? dat? w nazwie?

    no właśnie z bieżącą nie bardzo, potrzebuję na szybko w aucie coś
    zanotować i odtworzyć albo w ten sam dzień po powrocie, albo np. w
    weekend bo wtedy mam więcej czasu - a nie chcę co wieczór sprawdzać
    które zadania są na dziś, a które mogę odłożyć.

    Łukasz