  • 21. Data: 2009-12-08 07:30:58
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: scorpion <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 10:47:40 +0100, aadax napisał(a):

    > Ciekawy jestem, czy ktoś zostawił sobie mały obrazek i robi nim również
    > zdjęcia. Pozdrawiam R.

    Jest nas jeszcze bardzo wielu :-)

    Pozdrawiam,
    Lukasz
    --
    Moja galeria:
    http://www.kuczkowski.net

  • 22. Data: 2009-12-08 10:26:45
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    dominik pisze:
    > hmmm, od kiedy rzutniki mają takie oznaczenia? :)

    Niedługo na pralkach będzie FullHD. Dopóki termin się nie wyeksploatuje
    marketingowo, będzie używany wszędzie, nawet tam gdzie nie ma sensu.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 23. Data: 2009-12-08 10:43:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał
    > W weekend za to organizujemy sobie z znajomymi plener, gdzie w
    > założeniu każdy będzie robił zdjęcia starym, aparatem analogowym
    > :)

    Wezcie tez cyfry, porownajcie rezultaty i opiszcie na grupie :-)

    J.

  • 24. Data: 2009-12-08 10:49:40
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał
    >
    > Wezcie tez cyfry, porownajcie rezultaty i opiszcie na grupie :-)

    zbyt skomplikowane logistycznie ;) zanim wypstrykają rolkę, zanim
    wywołają, powiększenia trzeba zrobić itd. to zdążą stracić
    zainteresowanie eksperymentem ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 25. Data: 2009-12-08 10:55:24
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Ciągle liczę na powstanie "filmu cyfrowego" do dowolnego sprzętu.
    Mowa o naszej starości oczywiście ;-)
    A na dobrą sprawę technologia mogłaby już i dziś pozwolić.
    JaC

    -----

    > A teraz klopot co z tym zrobic. no nic, moze zrobi sie z tego cenny antyk, moze
    pojdzie na smietnik, a moze sie na starosc dowiem
    jak byla zrobiona migawka szczelinowa - metalowa.

  • 26. Data: 2009-12-08 11:11:36
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Tom01" <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał:

    > Niedługo na pralkach będzie FullHD. Dopóki termin się nie wyeksploatuje
    > marketingowo, będzie używany wszędzie, nawet tam gdzie nie ma sensu.
    >[...]

    Ja mam na swojej pralce Vision HD (całkiem poważnie! -
    http://www.hoover.pl/img/new_prod/img_1240556528_002
    4.jpg).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 27. Data: 2009-12-08 11:12:40
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tom01 pisze:

    > Niedługo na pralkach będzie FullHD.

    Eee chrzanisz, a pralkach to "fiszaj" bedzie ... w jak Whipool, Candy,
    Polar albo Zanussi da banery na portalach, nawet sie ukaże test.

  • 28. Data: 2009-12-08 11:50:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > Ja mam na swojej pralce Vision HD (całkiem poważnie! -
    > http://www.hoover.pl/img/new_prod/img_1240556528_002
    4.jpg).

    Oooo, i programy tematyczne wybierane wygodnym dużym kółkiem :-o
    I wyświetlacze :-O
    Tylko WiFi jakby brak...

    adam

  • 29. Data: 2009-12-08 14:06:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "babinicz" hfiv77$mav$...@a...news.neostrada.pl

    > Myślałem, że ze względu na niedoścignioną jak na razie jakość i odwzorowanie
    kolorów.

    Niedoścignioną? Może raczej drogą. IMO dobre
    przystawki/dupki dają dobre efekty, ale są drogie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2009-12-08 14:18:29
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Ja mam na swojej pralce Vision HD (całkiem poważnie! -
    > http://www.hoover.pl/img/new_prod/img_1240556528_002
    4.jpg).

    > --

    A ja w mojej pralce mogę robić update softu (również całkiem poważnie).
    Tylko, że nie robię... ;). No kto się jeszcze pochwali pralką? ;)

    --
    Lol