  • Data: 2009-12-15 23:18:12
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 13:54, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Wymień swoich ulubionych fotografów, malarzy i rzeźbiarzy? Potem napisz
    > ile widziałeś oryginałów, przez ile czasu i w jakich warunkach.

    Ulubionych ? Trochę by się zebrało.
    Takich którzy mnie zachwycili , mimo że nie mam pojęcia kto był
    autorem danej pracy ? Kilka setek.
    Ile widziałem oryginałów ?
    Nie mam pojęcia . Bladego. No Adamsy 2 sztuki sygnowane .To akurat
    pamiętam.
    Od 1994 do 2005 po kilka dziennie.Z wyjątkiem niedziel . Chyba ze
    byłem na giełdzie . Wtedy bez wyjątków.
    Czasem miesiącami byle co , czasem w ciągu minut kilkadziesiąt.
    Warunki ?
    Od laboratoryjnych po zacinający za kołnierz śnieg z deszczem. Od
    oświetlenia studyjnego po nory takie , że...
    Trochę oryginałów ( głównie negatywy szklane) mam pod ręką.
    Pozdro Marcin