  • Data: 2009-12-08 22:49:25
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" hfm8re$mhd$...@n...onet.pl

    > A sklej sobie kółko zębate z polipropylenu...

    Skleiłem, ale nie wiem, czy to polipropylen.
    Tuż nad ślimakiem w korku od zlewu. Pękło to akurat
    w czasie, gdy nie mogłem udać się na zakupy.

    Kiedyś wiertarka pracowała z tak sklejonym kółkiem
    zębatym -- też nie wiem, czy to był polipropylen.
    Było OK co najmniej 20 lat, później wiertarka zniknęła.
    Klejem chyba był distal, choć nie jestem tego pewny.

    Czyli mam dwa kółka zębate, ale z czego są -- nie wiem.
    Gdy kleiłem ślimak, myślałem, że klej potrzyma pięć minut.
    Najpierw sklejenie puściło, ale drugie podejście da dobre efekty.
    Pierwsze pękniecie ukazało przyczepność (adhezję?) kleju -- miejscami
    doszło do wyrywania fragmentów plastyku obok sklejenia, nie na spoinie.

    Przychodzi baba do lekarza i podsłuchuje rozmowę ortopedy z pacjentem...

    -- Po co Panu ten poxipol?
    -- Ćwiczę, jak mi pan doktor polecił...
    -- ??? A ten woreczek? Co to za okruchy?
    -- Trochę posypało się z lewej stopy,
    może by pan doktor posklejał?

    Ja sobie kupiłem poxipol. I ćwiczę. ;)

    Ale jak mi ktoś chuchnie w nos, pojawiają się silne bóle w plecach.
    Zakupy w sklepach to masakra!!! Czasami wracam do zdrowia po tygodniu,
    a czasami po paru godzinach, licząc od chwili chuchnięcia. Dziś mi
    chuchnął jakiś ciemnoskóry w Biedronce -- boli...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'