  • 31. Data: 2010-04-16 16:17:52
    Temat: Re: alternatywa dla automapy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Apr 2010 20:54:56 +0200, w <17sy7q8jk87uc$.dlg@rower.power.pl>, MadMan
    <m...@n...wp.pl> napisał(-a):

    > Przestaje działać system Traffic i nie można ściągnąć aktualizacji

    A dokładnie to przestaje (?) działać Traffic Online, ten zaszyty w mapach
    działa dalej.

  • 32. Data: 2010-04-16 16:20:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Apr 2010 15:45:06 +0200, w <hq9pl3$23bd$1@news2.ipartners.pl>, Jakub
    Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(-a):

    > Jeśli nie aktualizowałeś przez 3 lata musisz zapłacić za 3 roczne aktualizacje,
    > podobnie jakbyś chciał kupić np. ostatnie 3 roczniki gazety. A czemu nie da

    Nie, musi zapłacić za 1 roczną aktualizację. Ale tak naprawdę dostanie tylko 1
    miesiąc (tzn. może aktualizować AM przez najbliższy miesiąc).

  • 33. Data: 2010-04-16 16:21:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Apr 2010 12:04:47 -0700 (PDT), w
    <3...@y...go
    oglegroups.com>, BearBag
    <c...@g...com> napisał(-a):

    > Żadna nawigacja nie aktualizuje map na bierząco, opoznienie (od
    > otwarcia nowej drogi do pokazania jej na mapie) wynosi 6-12 miesiecy.
    > Czy to AM czy TomTom czy Mapamap.

    Tylko, że w przypadku AM są to pojedyncze miesiące (a na przykład Sośnica już
    jest w docelowej wersji :)) ).

    A w przypadku TomToma to na odcinki czeka się latami, a i tak bez skutku.
    Już nie mówiąc o poprawianiu istniejących dróg.

  • 34. Data: 2010-04-16 16:46:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Apr 2010 16:09:33 +0200, w
    <q...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Owszem, aczkolwiek nie wiem jak wyglada biezaca wersja, no i jak
    > wyglada tu automapa - w ilu miastach ma pokrycie 99% ulic ?

    http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-ar
    chiwum/msg1255988/#msg1255988

    oraz

    http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-ar
    chiwum/msg628933/#msg628933

  • 35. Data: 2010-04-16 21:34:55
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-ar
    chiwum/msg1255988...

    > oraz
    >
    > http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-ar
    chiwum/msg628933/...

    procent populacji objętej dokładnymi punktowymi adresami % 72%
    i to jest prawda a nie reklamowane wszedzie 99%.
    Wiekszosc wiosek jest w AM pustą przestrzenią i długo jeszcze będzie.

    Z reszta map jest podobnie, ale niech nikt nie krzyczy głosno że AM ma
    takie super pokrycie bo codziennie sie przekonywałem jak ono jest
    słabe.

  • 36. Data: 2010-04-16 22:53:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > mam automape 5.x i ostatnio pod Krakowem jechałem autostradą, a
    > nawigacja twierdziła ze "tnę" na przełaj przez pole.

    Bez GPS jazda autostradą jest bardzo trudna, można się na niej zgubić,
    zjechać z drogi lub wręcz jej nie zauważyć. Podobno dawno, dawno temu
    ludzie oddalali się od domu nawet na 5 km nie korzystając GPS, ale to
    chyba tylko takie bajki?

    > kupić aktualizaje.. ale okazało sie ze ona jest na rok, ale nie od
    > dziś, tylko od wygaśniecia poprzedniej. nie podoba mi sie to.

    Koszt subskrypcji to 79 PLN. Jest ona ważna co najmniej miesiąc od daty
    zakupu. Na jej podstawie można dokonać kolejnej subskrypcji, tym razem
    już ważnej rok. 2x79 to 158 PLN za które otrzymujemy najnowszą AM z
    możliwością jej bezpłatnej aktualizacji przez rok (lub 6 kolejnych
    wersji).
    Ceny "sklepowe" Automapy to 229.00 PLN - AutoMapa Polska XL i 429.00
    PLN - AutoMapa Europe

    Teraz porównajmy to z cenami Windowsa7 dla użytkowników Windowsa98 lub
    cenami nowego Audi A8 dla użytkowników Audi 80

  • 37. Data: 2010-04-16 23:18:31
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    JanKo pisze:

> [...]
    > zjechać z drogi lub wręcz jej nie zauważyć. Podobno dawno, dawno temu
    > ludzie oddalali się od domu nawet na 5 km nie korzystając GPS, ale to
    Wbrew pozorom masz racje. jak w 91 roku jechałem pierwszy raz sam nad
    morze, zrobiłem sobie liste głównych miast w kolejności, i dróg na które
    muszę wjechać. teraz mam wygodniej, bo kupiłem automape....

> [...]
    > Ceny "sklepowe" Automapy to 229.00 PLN - AutoMapa Polska XL i 429.00 PLN
    na allegro legalna automapa 145zł....

    > Teraz porównajmy to z cenami Windowsa7 dla użytkowników Windowsa98 lub
    > cenami nowego Audi A8 dla użytkowników Audi 80
    no i tu mnie masz. jak raz kupiłem Xpka, i przeczytałem ze mam licencje,
    na jeden stary komputer, i nie mogę jej przenieść na nowy, zmienić
    grafiki, dostaje komunikaty o niemaniu firewalla (w kompie bez netu)...
    Eeee nie dlamnie ten luksus. Postawiłem linuksa. Za darmo zresztą.
    Pozatym mapamap - pełna wersja (bez 3D, ale czy bez czegoś jeszcze?)
    59zł - tak już lepiej..

  • 38. Data: 2010-04-17 12:17:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 16:46:14 +0200, r...@k...pl wrote:

    >http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-a
    rchiwum/msg1255988/#msg1255988

    Zakladajac ze "plany nawigacyjne miejscowosci" znacza to co sie nam
    wydaje, to 10 tys sztuk robi wrazenie [powiatow przypominam mamy ok
    tysiaca].

    w 2008 bylo ich raptem 2400, kupiona wtedy w biedronce Mapamap miala
    podobna ilosc.

    GP mapa jak widac tez miala podobna, ale sie zatrzymala w rozwoju.

    J.

  • 39. Data: 2010-04-17 12:23:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 12:34:55 -0700 (PDT), BearBag wrote:
    chiwum/msg1255988...

    >procent populacji objętej dokładnymi punktowymi adresami % 72%
    >i to jest prawda a nie reklamowane wszedzie 99%.

    To nie jest prawda, tylko demagogia - jedna ulica przy wiezowcach
    obejmuje znacznie wiecej ludnosci niz ulica na wsi :-)

    >Wiekszosc wiosek jest w AM pustą przestrzenią i długo jeszcze będzie.

    Czy mi sie wydaje czy prawdziwa wioska to ma jedna ulice ?

    >Z reszta map jest podobnie, ale niech nikt nie krzyczy głosno że AM ma
    >takie super pokrycie bo codziennie sie przekonywałem jak ono jest
    >słabe.

    No, jesli miales potrzebe dotarcia do poszczegolnych osob, to
    faktycznie, 72% to malo.
    Kruk, czy inny komornik ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-04-17 15:13:05

    Fri, 16 Apr 2010 12:34:55 -0700 (PDT), w
    <7...@5...goog
    legroups.com>, BearBag
    <c...@g...com> napisał(-a):

    > Wiekszosc wiosek jest w AM pustą przestrzenią i długo jeszcze będzie.

    Większość wiosek w każdej jest pustą przestrzenią. I długo, bardzo, bardzo,
    bardzo długo jeszcze będzie.