    From: "JanKo" <b...@m...tu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alternatywa dla automapy
    Date: Fri, 16 Apr 2010 22:53:37 +0200

    > mam automape 5.x i ostatnio pod Krakowem jechałem autostradą, a
    > nawigacja twierdziła ze "tnę" na przełaj przez pole.

    Bez GPS jazda autostradą jest bardzo trudna, można się na niej zgubić,
    zjechać z drogi lub wręcz jej nie zauważyć. Podobno dawno, dawno temu
    ludzie oddalali się od domu nawet na 5 km nie korzystając GPS, ale to
    chyba tylko takie bajki?

    > kupić aktualizaje.. ale okazało sie ze ona jest na rok, ale nie od
    > dziś, tylko od wygaśniecia poprzedniej. nie podoba mi sie to.

    Koszt subskrypcji to 79 PLN. Jest ona ważna co najmniej miesiąc od daty
    zakupu. Na jej podstawie można dokonać kolejnej subskrypcji, tym razem
    już ważnej rok. 2x79 to 158 PLN za które otrzymujemy najnowszą AM z
    możliwością jej bezpłatnej aktualizacji przez rok (lub 6 kolejnych
    wersji).
    Ceny "sklepowe" Automapy to 229.00 PLN - AutoMapa Polska XL i 429.00
    PLN - AutoMapa Europe

    Teraz porównajmy to z cenami Windowsa7 dla użytkowników Windowsa98 lub
    cenami nowego Audi A8 dla użytkowników Audi 80