  • 1. Data: 2010-04-15 19:52:40
    Temat: alternatywa dla automapy
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    witam

    mam automape 5.x i ostatnio pod Krakowem jechałem autostradą, a
    nawigacja twierdziła ze "tnę" na przełaj przez pole. Już chciałem kupić
    aktualizaje.. ale okazało sie ze ona jest na rok, ale nie od dziś, tylko
    od wygaśniecia poprzedniej. nie podoba mi sie to.
    Poradźcie proszę jak to jest z innymi programami do nawigacji dla
    windowsa moblie. Który ma podobne pokrycie do automapy, jak jest z
    zakupem(cena) i aktualizacjami. tak prawdę mówiąc to stara automapa by
    mi pasowała, gdyby nie fakt ze akurat teraz mamy boom na budowę dróg...

    ToMasz

    PS jakiś taki zboczony jestem, ze jak mogę, to nie używam piratów.

  • 2. Data: 2010-04-15 20:33:57
    Temat: Re: alternatywa dla automapy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Apr 2010 19:52:40 +0200, w <hq7jp9$9rd$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz
    <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > zakupem(cena) i aktualizacjami. tak prawdę mówiąc to stara automapa by
    > mi pasowała, gdyby nie fakt ze akurat teraz mamy boom na budowę dróg...

    Prawdę mówiąc do wyboru pozostaje ci tylko Mapamap -- pokrycie dobre jak w AM,
    tylko program biedny.
    Reszta navi ma gorsze mapy od AM.
    Ja bym ci radził jednak odżałować na tą aktualizację. Faktycznie biegnie od
    końca poprzedniej, ale jeżeli teraz kupisz, to będziesz miał ją ważną 1 miesiąc
    niezależnie kiedy upłynął termin ważności subskrypcji.

  • 3. Data: 2010-04-15 20:40:04
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 15 Apr 2010 20:33:57 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Ja bym ci radził jednak odżałować na tą aktualizację. Faktycznie biegnie od
    > końca poprzedniej, ale jeżeli teraz kupisz, to będziesz miał ją ważną 1 miesiąc
    > niezależnie kiedy upłynął termin ważności subskrypcji.

    Co się dzieje po upłynięciu terminu ważności? Mapa przestaje działać?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-04-15 20:54:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 20:40:04 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Co się dzieje po upłynięciu terminu ważności? Mapa przestaje działać?

    Przestaje działać system Traffic i nie można ściągnąć aktualizacji
    nowszych niż koniec ważności subskrypcji. Starsze można.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-04-15 21:04:47
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Żadna nawigacja nie aktualizuje map na bierząco, opoznienie (od
    otwarcia nowej drogi do pokazania jej na mapie) wynosi 6-12 miesiecy.
    Czy to AM czy TomTom czy Mapamap.
    Osobiscie polecam TT, w wielu przypadkach dokladniejszy od AM i na
    pewno madrzejszy. Fajny algorytm wytyczania tras i nie ma takich
    wpadek jak AM. Poza tym wszystko działa płynniej i jest prostsze.

  • 6. Data: 2010-04-15 21:44:19
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Kapsel pisze:

    > Co się dzieje po upłynięciu terminu ważności? Mapa przestaje działać?

    czyli jeśli po 2 latach jazdy bez akutalizacji kupie roczną
    aktualizacje, zadziała przez nadchodzący miesiac?

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-04-15 21:47:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    ToMasz pisze:

    > czyli jeśli po 2 latach jazdy bez akutalizacji kupie roczną
    > aktualizacje, zadziała przez nadchodzący miesiac?

    Mapa się przecież nie wyłącza. Wykupienie aktualizacji na rok da Ci
    prawo ściągnąć najnowszą wersję, jaka ukazała się w pierwszym roku od
    daty wygaśnięcia licencji, którą przedłużasz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-04-15 21:50:45
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > pewno madrzejszy. Fajny algorytm wytyczania tras i nie ma takich
    > wpadek jak AM. Poza tym wszystko działa płynniej i jest prostsze.

    daj proszę jakieś informacje (ceny, aktualizacje) o TT
    tomtom.pl>Telefon i PDA>Navigator 6 Western Europe(jedyna pozycja):
    zawiera..(...) _bez polski_ !

    ToMasz

  • 9. Data: 2010-04-15 21:56:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.04.2010 Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> napisał/a:

    > Mapa się przecież nie wyłącza. Wykupienie aktualizacji na rok da Ci
    > prawo ściągnąć najnowszą wersję, jaka ukazała się w pierwszym roku od
    > daty wygaśnięcia licencji, którą przedłużasz.

    Czekaj, mam rozumieć, że jeśli nie aktualizowałem na przykład trzy lata, to
    muszę kupić... trzy aktualizacje i dopiero wtedy 'doszusuję' do aktualnej
    wersji? Przecież to śmieszne!
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2010-04-15 22:08:01
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    ToMasz wrote:
> [...]
    > zakupem(cena) i aktualizacjami. tak prawdę mówiąc to stara automapa by
    > mi pasowała, gdyby nie fakt ze akurat teraz mamy boom na budowę

    ale jechales na 99% rownolegle do autostrady ale odsuniety np o 50m w bok.
    Mialem tak kilka razy na nawigacji AM na urzadzeniu na WMobile, jakis blad
    chipsetu GPS raczej niz AM, zrezetowany PDA znow lokalizowal mnie w zlym
    miejscu o jakies 30m. Po jakims czasie sie mu , wprowadzanie mnie w blad,
    znudzilo i "wskoczylem na tory".

    Nie win AM, to ze czasami kurF* kazala mi skrecac w zupelnie nie REALNE i
    totalnie gowniane trasy,drogi to inna sprawa ale idealow nie ma.