  • Data: 2017-01-27 14:49:55
    Temat: Re: alternatywa dla RasPi z SATA
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-27 o 14:10, Atlantis pisze:
    > On 27.01.2017 13:28, Marek wrote:
    >(...)
    > Sądziłem, że w przypadku tych płytek interfejs SATA jest jednym z
    > peryferiów wbudowanych w SoC. Jeśli jednak jest to standardowy mostek
    > USB2SATA, w dodatku podłączony przez jakiś wewnętrzny hub, to może
    > faktycznie lepiej zostawić RPi3, stawiając obok niego jakiś zewnętrzny
    > dysk USB? Jak wygląda kwestia stabilności takiego rozwiązania?

    Wiele nie pomogę, ostro testowałem RPi 2 tylko przez kilka tygodni po
    zakupie. Stwierdziłem, że do różnych linuksów za słabe. Przy Kodi czeka
    się czasem "godzinami", aż przełączy się z jednego na innego NAS-a via
    DLNA, jeszcze dłużej zanim znajdzie jakieś VOD-y.

    Ale HDD widzi zawsze, nigdy z tym nie było i nie ma problemów.

    Nie próbowałem protokołu i-SCSI - to też może być ciekawe rozwiązanie do
    machania dużą ilością danych i sporą ilością zapisów w jednostce czasu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam