  • 21. Data: 2009-02-16 09:26:37
    Temat: Re: alpha 200 czy g9
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:

    > to nie jest wyjasnienie.
    > obawiam sie , ze ten ktos , kto pisal o kontroli glebi ostrosci nie
    > bardzo rozumie o czym pisze .

    > zrozniczkuj te funkcje po dC , wylicz pierwsza i druga pochodna ,
    > przekonasz , sie czy jest to f. rosnaca czy malejaca po c i gdzie
    > osiga extrema.

    To teraz czekam na portret w studio z kompakta z małą GO. No czekam.

    Przestań się przemądrzać i pokaż, że z kompaktu jak np. Canon G10, czy
    inny o podobnej wielkości matrycy można zrobić portret w studio z taką
    głębią ostrości jak z lustrzanki APS-C przy f/5.6.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 22. Data: 2009-02-16 10:22:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Feb 2009, ja wrote:

    > ale ... to nie znaczy ze nie zalezy mi na jakosć,.
    > Pamiętam jak kilka lat temu kolega miał soniaka DSC V1 a ja ixusa i niby
    > rozdzielczość itp podobne ale z DSC V1 o niebo lepiej-inny kontrast, nasycenie
    > barw itp-to był nokaut ixusa

    Jesteś pewien, że było *lepiej*?
    Powiem Ci, jak uzyskać odpowiedź: obejrzeć zdjęcia z czerwonymi kwiatami.
    Takimi mocno czerwonymi, najlepiej ciemnymi i jasnymi naraz (aby mniej
    zależeć od prawidłowości ekspozycji).
    Jak kolorki "prosto z aparatu" (a jak sądzę o takich piszesz) są, jak
    się to czasem określa "cukierkowe", to tego zdjęcia nie da się już
    uratować - składa się z czerwonych plam bez szczegółów.

    Zdjęcia przyjmowane jako "ładne kolory" nieraz po prostu są znacznie
    silniej nasycone (kolorem) niż w rzeczywistości.
    I teraz pytanie - tak ma być, czy "bardziej jak w rzeczywistości"?
    Programy graficzne na ogół miewają suwak "saturation"... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2009-02-16 10:37:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > To jest kupa plastiku robiaca nieostre zdjecia.
    (...)
    > O A100 z kitem przez litosc nie wspomne ;)

    kupiles uszkodzonego kita...
    Marx

  • 24. Data: 2009-02-16 10:51:03
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > (...)
    >
    > kupiles uszkodzonego kita...

    I wszyscy testujacy tez, wiem :)

  • 25. Data: 2009-02-16 11:24:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I wszyscy testujacy tez, wiem :)

    Wszyscy?
    http://www.dyxum.com/reviews/lenses/reviews.asp?IDLe
    ns=312
    Tak jak mowie, to srednie szklo.
    Marx

  • 26. Data: 2009-02-16 11:31:20
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wszyscy?
    > http://www.dyxum.com/reviews/lenses/reviews.asp?IDLe
    ns=312
    > Tak jak mowie, to srednie szklo.

    To nie zadne testy tylko opinie uzyszkodnikow.
    Czyli lamer-lamerowi...

  • 27. Data: 2009-02-16 11:36:55
    Od: Marx <M...@n...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Zdjęcia przyjmowane jako "ładne kolory" nieraz po prostu są znacznie
    > silniej nasycone (kolorem) niż w rzeczywistości.
    > I teraz pytanie - tak ma być, czy "bardziej jak w rzeczywistości"?
    hehe, a jak to jest "w rzeczywistosci"?
    Marx

    Ps. Mam V1 i potwierdzam, ze generuje bardzo ladne jpg (mile dla oka)

  • 28. Data: 2009-02-16 11:45:38
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    ns=312

    > To nie zadne testy tylko opinie uzyszkodnikow.
    > Czyli lamer-lamerowi...

    Taa a ty jestes wysokiej klasy specjalista od testowania obiektywow...
    Tobie mozna wierzyc :)
    Marx

  • 29. Data: 2009-02-16 11:51:24
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    >>> http://www.dyxum.com/reviews/lenses/reviews.asp?IDLe
    ns=312

    > Taa a ty jestes wysokiej klasy specjalista od testowania obiektywow...
    > Tobie mozna wierzyc :)

    Oczywiscie, ze mozna. Nie zabraniam :)

    Jak juz nie mozesz wyrobic sobie _wlasnego_ zdania
    to komus musisz wierzyc :)

  • 30. Data: 2009-02-16 12:55:01
    Od: j...@a...at

    On 16 Feb., 10:26, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne
    > założenia tematyczne do 170 mln internautów."

    kazdy ma prawo wierzyc w co chce.
    jedni , ze po smierci meczenskiej czeka ich wieczne zycie w otoczeniu
    70 - ciu dziewic
    inni ze z malejaca matryca rosnie GO.

    Badz szczesliwy ze swoja wiara i rob dalej dobre zdjecia .

    XXX