    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Date: Mon, 4 Oct 2010 21:38:21 +0200

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1p75jm3mtx21$.1asost62q3ij2$.dlg@40tude.net...
    > No paczpan, a znajomemu się zawias w A4 posypał dość szybko.
    > Skomplikowanie podobne. Ależ wtedy marudził.
    > Za to jak mu wcześniej powiedziałem, że chcę kupić Alfę, to mnie wyśmiał.
    > Odbiłem sobie później ;)

    Moj znajomy w Pasku robił prawie cały zawias co 20kkm, chciał zaoszczędzić i
    regenerował wszystko za jakies 1200pln. Psioczył na auto cały czas.
    Jego 200kkm by kosztowało 13kpln, mnie 2kpln (wliczając ustawienie
    zbieżności)
    Ja się wcale nie dziwie czemu niektórzy psioczą, dziwie się temu że jak
    bardzo sobie robią pod górke.
    Ostatnio Pasków B5 wsród moich znajomych i kolegów pojawiło się sporo (stare
    to i tanie są przecież), każdy oszczędny narzekał, rekordziście 3 wahacze z
    4 na jednym kole się "wypięły" po regeneracji.
    Alfy przynajmniej trafiają do bardziej świadomych użyszkodników, ale i
    uwielbinie do marki połączone z zaślepieniem wieksze :)

    > Co masz zamiar za te 400zł wymienić w Alfie lub w Audi? Tylko to, co
    > gumowe i drobne?

    Za jakieś 400pln z hakiem można kupić 8 wahaczy, łączniki stabilizatora,
    koncówki drążków kierowniczych i komplet śrub na przód Audi. Za absolutnie
    wszystko własnie 400pln pomijając robocizne, trwałość 20kkm przy dużej dozie
    szczęscia. To jest powód awaryjności zawieszeń tych aut.
    Lemforder kosztuje z 1600pln i zapewnia wielokrotnie większą trwałość, a w
    sumie to jest najtańsze rozwiązanie...

    > Zdefiniuj "lepszą markę". Podaj od razu mierzalne kryteria porównawcze.

    Niestety nie spełnie Twojej prośby, moge Ci jedynie powiedziec dlaczego
    jakaś marka jest lepsza dla mnie i tylko tyle.
    Dla mnie pewne cechy dyskwalifikują auto, choćby było niewiadomo jak piękne.
    Te cechy są w kilkuletnich interesujących mnie Alfach i niestety w tym roku
    też pojawiły się w 13to letnim Pasku którym jeżdze. Czysty pragmatyzm karze
    mi od auta wymagać czegoś więcj niż odpychania się od drogi :)

    Pozdr