    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Date: Mon, 4 Oct 2010 14:14:04 +0200

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
    news:i8cc6n$d7r$1@inews.gazeta.pl...
    "Bartek" <N...@p...fm> wrote in message
    news:i8cb0j$ld8$1@node1.news.atman.pl...

    > Katalogowo prawie 11, po prostu sprawia wrazenie ciezkiego.

    to chyba katalogi zle mamy,
    nie mam czasu by szperac ale 10.5 miala wersja 1.6, 120 konna, ty piszesz o
    1.8, 140 konnej, 9,4 do setki.
    katalogowo.

    > No masakra, pewnie "nie dbal jak trzeba", znaczy nie smarowal wazelina
    > przewodow przed kazda zima..

    no, napewno. poprostu masakra, bo jak by kupil VW to by sie tam napewno nic
    niedzialo. ale to napewno.

    > Pisalem, ze o ASO chodzi. Jesli dealer nie potrafi sobie poradzic, tym
    > gorzej niestety swiadczy o marce..

    nie. to swiadczy zle o aso, o mechanikach, nie o samym samochodzie.

    > Alfiarze maja straszny kompleks chyba, na wszystko ta sama odpowiedz. Na
    > swiecie jest sporo ciekawych samochodow, ktore sa mniej meczace w
    > codziennej eksploatacji.

    ten kompleks polega na tym, ze unas uwielbiane sa wybrane modele i marki.
    mamy wyspecjalizowanych mechaikow od pewnych aut, sprzedawcow od czesci do
    pewnych modeli. jak masz cos innego, to nagle okazuje sie ze to strasznie
    daremny samochód.
    tak. jak porównam golfa II do lanci, to w golfie nic nie trzeba bylo robic,
    bo tam nic niebylo. a jak bylo, to kosztowalo 50 zl a nie 200.

    prawda jest taka, ze taka alfa psuje sie podobnie jak focus, passat, czy
    inne takie. kazdy model ma swoje wady, ijak slysze od kogos kto nigdy w
    alfie nie spedzil wiecej niz kilka minut, jakie to auto zle, to mnie to
    poprostu smieszy. i cieszy, bo ja sobie chetnie alfe kupie za niewielkie
    pieniadze.

    nie jestem fanatykiem, chociaz lubie te auta. lubie, bo mozna miec cos
    innego, niz stada sasiadów pod domem, cos co jest i dobrze wyposazone, i
    kupione za niewielka kase, i sympatyczne w prowadzeniu.

    bawi mnie tylko to, jak ktos mi opowiada, o tym jak to alfy sie psuja. ktos,
    kto jezdzi np audi - symbolem solidnosci, mozna powiedziec. a potem siadamy,
    analizujemy jak to to zawieszeniw alfie jest do dupy. i okazuje sie ze tak
    samo do dupy jak w tym audi.

    ale skoro wiekszosc opini o alfie i tego typu, to opiie znajomych, kolegow,
    znajomych, itp... to moze niema sie co dziwic.

    --
    Pozdrawiam, Bartek