    From: Karthoon <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Wed, 23 Jun 2010 04:00:15 -0700 (PDT)

    On 23 Cze, 10:37, "Jurand" <j...@i...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:9e2516da-a836-4920-91eb-3f6953e7ee40@
    z8g2000yqz.googlegroups.com...

    > Bardzo dobre por wnanie. Chyba jedno z lepszych, jakie mozna na dzien
    > dzisiejszy wykonac. 156-ka z 1.9 JTD 115KM z 2004 roku kosztuje mniej wiecej
    > tyle samo co Foka 1.8 TDCi 115 KM z tego roku. Oba auta prowadza sie
    > genialnie, chociaz ja sklaniam sie raczej ku Focusowi - ma lepiej dostrojone
    > zawieszenie przy jezdzie po naszych drogach. Jakosc wykonczenia -
    > por wnywalna (istotna r znica w designie, ale sama jakosc material w -
    > podobna). Problematycznosc - tutaj dzieli te auta wielka przepasc...
    > niestety na korzysc Focusa.

    Nie. To zupełnie inna filozofia aut.
    Focus to rozdmuchany kompakt z tandetnym wnętrzem i dużym bagażnikiem.
    Po liftingu wnętrza Alfa nie tylko wygląda o kilka klas lepiej, ale i
    materiały ma lepsze. A że bagażnik mały? To nie jest rodzinne
    kombi....
    Focus jeździ bardzo dobrze, ale moim zdaniem jednak Alfa prowadzi się
    jednak lepiej. Awaryjność Alfy jest znana, ale po 2003 r. nie jest już
    tragicznie, a Focus.. no cóż, u nas były to służbówki - i dobrej
    opinii zdecydowanie nie mają...

    Rodzina kupi sobie focusa, ale jak ktoś ceni sobie coś więcej -
    zdecydowanie Alfę. Tylko oczywiście nie tą wersję silnikową....