    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Wed, 23 Jun 2010 11:14:16 +0200

    On 2010-06-23 10:37, Jurand wrote:

    > Bardzo dobre porównanie. Chyba jedno z lepszych, jakie mozna na dzien
    > dzisiejszy wykonac. 156-ka z 1.9 JTD 115KM z 2004 roku kosztuje mniej
    > wiecej tyle samo co Foka 1.8 TDCi 115 KM z tego roku. Oba auta prowadza
    > sie genialnie, chociaz ja sklaniam sie raczej ku Focusowi - ma lepiej
    > dostrojone zawieszenie przy jezdzie po naszych drogach. Jakosc
    > wykonczenia - porównywalna (istotna róznica w designie, ale sama jakosc
    > materialów - podobna). Problematycznosc - tutaj dzieli te auta wielka
    > przepasc... niestety na korzysc Focusa.

    Poza tym 156 raczej nie oferuje wcale wiecej miejsca czy
    komfortu/ergonomii niz taka foka, zeby nie wspomniec o raczej
    symbolicznym bagazniku. To raczej niezbyt praktyczny woz,
    szczegolnie gdy wczesniej padlo z rak samego watkotworcy porownanie
    do paska czy jakiegos audi (a4?).

    --

    memento lorem ipsum