  • 1. Data: 2010-07-03 17:31:57
    Temat: akumulatory AA na 1.5V - czy to sciema?
    Od: a...@p...pl

    http://www.hihawa.pl/rodzina/70_akumulatory%201.5%20
    v.html?gclid=CNyAyKzXzqICFZcqDgodQCEivgAparat

    jakiego typu sa to akumulatory??? Skad one maja 1.5V ?? Czy to jakas
    sciema?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-07-03 17:46:14
    Temat: Re: akumulatory AA na 1.5V - czy to sciema?
    Od: zenek <z...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > http://www.hihawa.pl/rodzina/70_akumulatory%201.5%20
    v.html?gclid=CNyAyKzXzqICFZcqDgodQCEivgAparat

    > jakiego typu sa to akumulatory??? Skad one maja 1.5V ?? Czy to jakas
    > sciema?

    Znow jakis glupek zalozyl sklep i zamiast handlowac marchewka wzial sie
    za cos o czym nie ma pojecia. Ale to normalne w naszym kraju.

  • 3. Data: 2010-07-03 17:52:34
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-07-03 19:31, a...@p...pl pisze:
    > http://www.hihawa.pl/rodzina/70_akumulatory%201.5%20
    v.html?gclid=CNyAyKzXzqICFZcqDgodQCEivgAparat

    > jakiego typu sa to akumulatory??? Skad one maja 1.5V ?? Czy to jakas
    > sciema?

    Tu masz takie z "kartą katalogową".

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-07-03 17:54:12
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-07-03 19:46, zenek pisze:

    > Znow jakis glupek zalozyl sklep i zamiast handlowac marchewka wzial sie
    > za cos o czym nie ma pojecia. Ale to normalne w naszym kraju.

    Wiesz, takie akumulatory naprawdę istnieją...

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-07-03 17:54:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 03 Jul 2010 19:46:14 +0200, zenek wrote:
    v.html?gclid=CNyAyKzXzqICFZcqDgodQCEivgAparat
    >Znow jakis glupek zalozyl sklep i zamiast handlowac marchewka wzial sie
    >za cos o czym nie ma pojecia. Ale to normalne w naszym kraju.

    Uwazaj Zenek, uwazaj, bo wychodzi na to ze nawet marchewki kupic nie
    umiesz.

    J.

  • 6. Data: 2010-07-03 18:11:13
    Od: zenek <z...@o...pl>

    J.F. pisze:
    v.html?gclid=CNyAyKzXzqICFZcqDgodQCEivgAparat

    > Uwazaj Zenek, uwazaj, bo wychodzi na to ze nawet marchewki kupic nie
    > umiesz.
    >
    > J.

    Prosze bardzo :

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bateria_AA

    Baterie cynkowo-węglowe i alkaliczne typu AA cechują się nominalnym
    napięciem 1,5 wolta, podczas gdy akumulatory niklowo-kadmowe i
    niklowo-metalowo-wodorkowe charakteryzują się nominalnym napięciem 1,2 V.

  • 7. Data: 2010-07-03 18:24:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 03 Jul 2010 20:11:13 +0200, zenek wrote:
    v.html?gclid=CNyAyKzXzqICFZcqDgodQCEivgAparat

    >Prosze bardzo :
    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Bateria_AA

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rechargeable_alkaline_b
    attery

    Przetlumacz, dopisz do polkiej wiki

    J.

  • 8. Data: 2010-07-03 18:48:27
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    tak przy okazji moze mi ktos powiedziec jaka jest pojemnosc baterii
    alkaicznej AAA która bedzie rozladowywana malym pradem 30mA ?

  • 9. Data: 2010-07-05 07:34:52
    Od: LemonPL <l...@g...pl>

    W dniu 2010-07-03 19:31, a...@p...pl pisze:
    > jakiego typu sa to akumulatory??? Skad one maja 1.5V ?? Czy to jakas
    > sciema?

    Akumulatory niby maja 1.5V, ale zbyt duzego pradu z nich nie
    pociagnieta... Zreszta na allegro pisza, ze nie nadaje sie do aparatow
    foto, itd.

    Lemon

  • 10. Data: 2010-07-05 07:41:36
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 3 Jul 2010 20:48:27 +0200,
    Lato <n...@w...pl> screamed:
    > tak przy okazji moze mi ktos powiedziec jaka jest pojemnosc baterii
    > alkaicznej AAA która bedzie rozladowywana malym pradem 30mA ?

    Maksymalnie taka jak na opakowaniu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:41:22 user up 12489 days, 21:36, 1 user, load average: 0.50, 0.61, 0.64 ]

    The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.