  • 11. Data: 2010-07-05 08:14:41
    Temat: Re: akumulatory AA na 1.5V - czy to sciema?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Monday, July 5, 2010, 9:41:36 AM, you wrote:

    > Maksymalnie taka jak na opakowaniu.

    A który producent podaje pojemność "baterii" na opakowaniu?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2010-07-05 08:33:30
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "LemonPL" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Akumulatory niby maja 1.5V, ale zbyt duzego pradu z nich nie
    > pociagnieta... Zreszta na allegro pisza, ze nie nadaje sie do aparatow
    > foto, itd.
    > Lemon

    Ale mają też i pewną zaletę w stosunku do Ni-MH - samorozładowanie ich jest
    minimalne.

    W zasadzie to każdą baterię alkaiczną można nie tylko doładować przed
    rozpoczęciem użytkowania, ale też i doładowywać podczas. Przy czym im
    częściej doładowywana ona będzie, tym dłużej pociągnie, tzn. nic tak
    bateriom alkaicznym nie szkodzi jak głębokie rozładowanie.
    A do aparatów cyfrowych nadają się dokładnie tak jak i baterie
    alkaiczne, aparat na lepszych ruszy, na gorszych będzie świrował - jedno
    jest pewne, dłużej pociągnie na akumulatorkach Ni-MH.

  • 13. Data: 2010-07-05 09:12:17
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > tak przy okazji moze mi ktos powiedziec jaka jest pojemnosc baterii
    > alkaicznej AAA która bedzie rozladowywana malym pradem 30mA ?

    Moze tu sie znajdzie przyklad:
    http://www.rayovac.com/technical/pdfs/pg_battery.pdf

    czyli dobra bateria AAA ok 1000mAh
    --
    Pozdr
    EM

  • 14. Data: 2010-07-05 09:28:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 5 Jul 2010 10:14:41 +0200,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    > A który producent podaje pojemność "baterii" na opakowaniu?

    Nie wiem czemu widziałem "bateria alkaliczna" a dotarło "akumulator"...
    :\

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 11:28:14 user up 12489 days, 23:23, 1 user, load average: 0.50, 0.61, 0.64 ]

    The generation of random numbers is too important to be left to chance.

  • 15. Data: 2010-07-05 16:25:21
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Sat, 03 Jul 2010 19:31:57 +0200, a...@p...pl <a...@p...pl> napisał:
    > http://www.hihawa.pl/rodzina/70_akumulatory%201.5%20
    v.html?gclid=CNyAyKzXzqICFZcqDgodQCEivgAparat

    > jakiego typu sa to akumulatory??? Skad one maja 1.5V ?? Czy to jakas
    > sciema?

    to sa alkaliczne baterie troche ulepszone, ciekawsze sa jednak akumulatory ni-zn
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nickel-zinc_battery
    http://pl.engadget.com/2009/11/09/niklowo-cynkowe-ak
    umulatorki-powergenix-nizn-robia-swietne-wraze/

    --
    pozdrawia
    yorgus