  • Data: 2011-01-08 16:55:52
    Temat: Re: akumulator zelowy - jakich firm unikac
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
    news:ig96m5.5m0.0@poczta.onet.pl...

    > Sadze ze wszystkie pochodza z dwu, trzech fabryk gdzies w Chinach
    > a malowane sa pod konkretne zamówienie, oczywiscie. Co za klopot?
    > Ja bym bral najtanszy o okreslonej mocy.

    No moze nie najtanszy i jednak chociaz spróbowal cos dobrego znalezc.
    Swego czasu (koniec 2009 roku) na onecie byl filmik o akumulatorach i
    pokazano akumulator zelowy, gdzie zamiast plyt olowiowych wsadzano szklane
    szyby przyciete aby na wymiar weszly i wypelnily wolna przestrzen gdzie
    plyty olowiowe powinny byc. Na filmie bylo widac model SW12170 12V 17Ah a
    googlarka dala wynik na allegro, ze to jest akumulator "renomowanej firmy
    SUNNYWAY SW12170" i nawet fotka pasowala do tego co na filmie bylo.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez