  • Data: 2011-01-08 13:21:25
    Temat: Re: akumulator zelowy - jakich firm unikac
    Od: "binarek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@p...pl> wrote in message
    news:e17ei6tts3jp600ekkbs0njq5nas61g3s1@4ax.com...
    > czesc,
    >
    > potrzebuje kupic jakis akumulator do lampy kempingowej i inny do
    > upsika. Jakie akumulatory sa dobre/b.dobre a jakich firm nalezy
    > unikac?
    >
    > Oczywiscie liczy sie takze stosunek jakosci do ceny? Nie chcialbym
    > kupic gowna. Mozecie doradzic? No i gdzie kupic w dobrej cenie?

    Wszystkie sa juz podrabiane :-( Mialem ostatnio 8 sztuk i 4 po pierwszym
    roku padly. 0V na wyjsciu. Jak walnac o glebe to styk powraca, cos w nich
    nie styka. Firma Alarmtek. Poprzednio zmienilem z Yuasa czy jakos tak, które
    wytrzymaly 2 lata. Cos niedobrego sie dzieje z akumulatorami. Mam wrazenie,
    ze dystrybutorzy kupuja niemalowane OEM-y i nanosza marke jak jest
    zapotrzebowanie. Cena tu nie gra roli. Te "drozsze" czy z "pewnego zródla"
    to tylko frazesy.