  • Data: 2024-08-05 21:47:46
    Temat: Re: akumulator z UPS
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Aug 2024 18:45:01 +0200, Janusz wrote:

    > Spłukać pod kranem i można używać dalej.

    Z akumulatorem co dalej ..

    > Ale widocznie projektant nie przewidział że aku może mieć 7V i je
    > przeładowywuje.

    raczej nie, bo jak niskie napiecie, to ma naładować.
    Aczkolwiek zaczęło się od jakiegos ups, który to wykrył.

    > No widzisz :)

    W drugim są 4 cienkie, i stosowne napisy 185V, 220V, 255V :-)

    > Ale podczas ładowania a nie podtrzymania.

    Toteż ja ładowałem ... niedługo.

    > No i w zwykłych tak sie najczęściej dzieje, jak już ma swoje lata.

    Nie było okazji sprawdzić :-(

    jak jest opad masy (w żelowym/agm ?) i lekkie zwarcie, to oczywiscie
    tak.
    Ale to był nowy sprawdzany.

    > dopuszczają 13.75

    No ale co - elektrolizy nie ma?
    prąd płynie. Nieduzy, bo nieduży, 20mA, ale płynie.

    J.