eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumulator - jaki ?Re: akumulator - jaki ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.vectranet.pl!n
    ot-for-mail
    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: akumulator - jaki ?
    Date: Sun, 19 Feb 2012 11:30:40 +0100
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <jhqj0n$78v$1@news.vectranet.pl>
    References: <jhfp93$svt$1@inews.gazeta.pl> <jhoeuq$c46$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jhog58$fh5$1@inews.gazeta.pl>
    <jhohbd$539$1@news.vectranet.pl> <jhohpi$lq1$1@inews.gazeta.pl>
    <jhoipc$bkl$1@news.vectranet.pl> <jhos0k$4qv$1@mx1.internetia.pl>
    <jhot2k$go5$1@news.vectranet.pl> <jhotkq$1io$1@inews.gazeta.pl>
    <jhoupn$mkn$1@news.vectranet.pl> <jhpc29$9on$1@node2.news.atman.pl>
    <jhpcce$4bt$1@news.vectranet.pl> <jhpck2$ae3$1@node2.news.atman.pl>
    <jhqdt1$ka1$2@news.vectranet.pl>
    <4f40c2f1$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160207123.wroclaw.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1329647447 7455 95.160.207.123 (19 Feb 2012 10:30:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Feb 2012 10:30:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <4f40c2f1$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2435208
    [ ukryj nagłówki ]

    Irokez napisał(a):
    > Amperomierz który se oglądasz pokazuje ile
    > ciągnie prądu do ładowania akumulator. Im bardziej będziesz miał zasyfione klemy i
    słabszy styk,
    > tym mniej go pociągnie, część napięcia odłoży się na tym syfie i zacznie się złącze
    (klema) po
    > prostu grzać, a napięcie które w/g Ciebie skacze a i owszem, skoczy... na ładowarce
    do góry. Po
    > stronie akumulatora nie będzie praktycznie nic nieciekawego się działo. Jemu to
    zwisa i powiewa,
    > przy tych prądach jakie może dać łądowarka akumulator zachowuje się jak
    stabilizator napięcia.
    > Dopuki nie odłaczysz akumulatora od instalacji auta i instalacji nie zasilisz z tej
    ładowarki nic
    > większego nie pójdzie "w sieć".

    Wszystko jasne i może oczywiste ale teorii, że żadne przepięcie nie uszkodzi
    elektroniki w aucie bo
    wszystko pochłonie akumulator.
    > Czemu idzie wskazówka do dechy przy podłaczaniu? bo masz na badziewiastej chińskiej
    ładowarce z
    > bambusowego garażu 15,5V jak napisałeś,

    Ja napisałem że mam jakiś stary niemiecki bodajże 30 letni transformatorowy który
    pięknie ładuje
    100Ah akumulatory.

    > A teraz czy ładować aku podłączone do auta - tą bambusową chinszczyzną nie bo
    zagotować
    > akumulator można, kwas się wyleje i zeżre stal, 15,5V też elektronice może nie
    posłużyć. Ale
    > ładowarką z kontrolą napięcia to już czemu nie. Z komórki jak się akumulator
    wyczerpie też ją
    > wyciągasz i ładujesz osobno?

    A czy ja coś innego pisałem?
    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: