  • Data: 2021-12-16 15:06:19
    Temat: Re: akumulator do alarmu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2021 o 14:07, J.F pisze:

    > W alarmie tyle wytrzymal?

    Brawo TY! :D Nie ma spacji przed pytajnikiem! :D

    Tak, wytrzymał do tego stopnia, że zapomniałem kiedy był wymieniany.

    > Alarm raczej malo ciagnie, ale w UPS aku padaja w dosc szybko.

    Chodzi też o ilość pełnych cykli, chociaż w sumie to pomijalne, tyle że
    bardziej to widać, bo obciążenie jest większe w UPS, podczas
    rozładowania tym bardziej, że UPS ma przetwornicę a alarm jej nie
    posiada i będzie pracował nawet przy 9V.

    > Mimo ze UPS offline i praktycznie zimny, a wyladowanie raz na rok.

    Bo jest tam przetwornica Szerloku i ona ma swój "udar" startu. Jak
    startuje i pociągnie, to słaby aku natychmiast reaguje napięciem i
    całość się wyłącza. Przy 11V nawet nie odpali a alarm jeszcze pochodzi
    parę godzin.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>