  • 1. Data: 2011-01-04 22:24:21
    Temat: akumulator :)
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    Witam
    mam pytanie
    jakiej firmy akumulator polecacie
    nie wazna mi gwarancja bo nigdy jej i tak nie uwzgledniaja tylko jakosc

    auto 2.2 dti diesel. 125km

    mialem 2x centry futura okolo 2 lat 2,5 pada...
    w 2 roznych autach.
    ladowanie mam 14.3 14,6 wiec ok

    co polecacie ?

  • 2. Data: 2011-01-04 22:38:42
    Temat: Re: akumulator :)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "bartek" <z...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > auto 2.2 dti diesel. 125km
    >
    > mialem 2x centry futura okolo 2 lat 2,5 pada...

    Dobra była Centra Plus.
    Teraz mam nową Vartę Silver, bo taka w piwnicy 10-letnia jeszcze spokojnie
    kręci Fiatem Ściemą.

    No ale 10 lat temu pewnie takiego parcia na koszta nie było. Mam nadzieję że
    ta Varta wytrzyma te 5 lat.
    Bo Futury były dwie, jedna 3 tygodnie, druga 1,5 roku i poszła z autem...
    nie wiem ile jeszcze pochodzi, ale też więcej nie kupię.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-01-04 22:40:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 4 Jan 2011 22:24:21 +0100, bartek napisał(a):

    > co polecacie ?

    Polecamy archiwum grupy, tylko z tej zimy jest nie mniej niż pięć wątków
    pod hasłem "jaki kupić akumulator"
    Ale oczywiście twój problem jest specjalny, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2011-01-04 23:05:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2011 22:24:21 +0100, bartek napisał(a):

    (...)

    Ja marudzilem, szukalem i w koncu do diesla kupilem Boscha S5 75 Ah. Na
    razie jest OK, dzis przy minus dziesieciu stopniach odpalil Andorie, co nie
    jest prosta sprawa (6 prob i w sumie ze 3 minuty grzania).

    Cenowo Centra + 10 zl.

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2011-01-04 23:07:37
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Teraz mam nową Vartę Silver, bo taka w piwnicy 10-letnia jeszcze spokojnie
    > kręci Fiatem Ściemą.

    Trzymasz samochód w piwnicy??? W piwnicy temp. jest równa temp. otoczenia?
    Co to za porównanie akumulatora który mrozu nie czuje.

    Ja mam 3letnią Futurę i wciąż elegancko odpalam przy jej pomocy samochód.

    Paweł

  • 6. Data: 2011-01-04 23:12:26
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > mam pytanie
    > jakiej firmy akumulator polecacie
    > nie wazna mi gwarancja bo nigdy jej i tak nie uwzgledniaja tylko jakosc

    tylko i wyłącznie delkor. Lub Puma prodkukcji delkor. Poczytaj opinie w
    sieci. Totalnie bezobsługowe baterie. pracują po 7-9 lat.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2011-01-04 23:14:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 22:24:21 +0100 osobnik zwany bartek
    wystukał:

    najtańszy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-01-04 23:24:51
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > najtańszy :)

    pod warunkiem ze daja do niego gratis kable rozruchowe:)

  • 9. Data: 2011-01-04 23:31:15
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > auto 2.2 dti diesel. 125km
    >
    > mialem 2x centry futura okolo 2 lat 2,5 pada...

    Ja się wyleczyłem z kupowania drogich akumulatorów.
    Kupiłem jakąś Centrę i niedożyła 4 roku. Kupiłem Centra Futura tyle co po
    gwarancji 3 letniej, bodajze dwa miesiące po jej upłynięciu i też mi padła.
    Od tego czasu idę do sklepu specjalistycznego i mówię "poproszę najtańszy
    jaki macie, ale z tych, które czesto sprzedajecie".
    Kupiłem od tego czasu 3 akumulatory do samochodów. Dwa z nich to Westa
    Forse. Jedna zakupina w czerwcu tego roku i użytkowana w samochodzie z
    silnikeim Diesla, a druga eksploatowana już 3 sezon zimowy w benzynowcu. Ten
    trzeci nie pamiętam jakiej firmy, bo użytkowałem chyba 2 sezony i auto
    poszło do ludzi. Z całą trójką nie było kłopotów. Mam nawet wrażenie, ze ta
    Westa lepiej kręci silnikiem na mrozach ot Futury, którą firma reklamuje
    jako super-hiper akumulator o dużym prądzie rozruchowym.

  • 10. Data: 2011-01-04 23:50:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 23:24:51 +0100 osobnik zwany Michał Gut
    wystukał:

    > pod warunkiem ze daja do niego gratis kable rozruchowe:)

    te z chin?

    ATSD to ile aku ci padło?