eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumulatorRe: akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: akumulator
    Date: Sun, 02 Dec 2018 17:41:06 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 30
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <1...@4...net>
    <X...@l...net>
    <pu0imk$dgc$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="5d073f54732fb10b7094da27d98aed92";
    logging-data="18303";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18IzrYbK3+SBjtvwK1yNTz1h+HUcjztFME="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:t61kFBSiKKK0BZjiK0BIvvM4gx0=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645202
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Mateusz Bogusz pisze tak:

    > W dniu 01.12.2018 o 22:46, PiteR pisze:
    >> temp alternatora decyduje o napięciu.
    >
    > Czujnik czy "samoregulacja"? Ma to zabezpieczać przed przegrzaniem?


    tzn tak było zmierzone w osobówkach, które miałem gdzie akku jest
    blisko silnika. Silnik ma 90st akku może z 40st. Jak jest w Dukato
    gdzie akku jest w kabinie i Audi A6 gdzie akku jest bagażnku nie
    pamiętam choć mierzyłem.

    Napięcie gazowania też zależy od temp. I chyba napięcie nominalne
    żarówek jest 13.2v


    "The alternator regulator also automatically adapts the battery charge
    to the ambient temperature. This is necessary because the charge
    characteristics of the car battery are not the same at -20 °C, for
    example, as they are at +30 °C. The regulator takes care of the need to
    adapt the battery charge automatically with a charging curve which is
    specified in the data sheets as a temperature coefficient."

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: