-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: akumulator
Date: Sun, 02 Dec 2018 17:41:06 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 30
Message-ID: <X...@l...net>
References: <1...@4...net>
<X...@l...net>
<pu0imk$dgc$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
posting-host="5d073f54732fb10b7094da27d98aed92";
logging-data="18303";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18IzrYbK3+SBjtvwK1yNTz1h+HUcjztFME="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:t61kFBSiKKK0BZjiK0BIvvM4gx0=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645202
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Mateusz Bogusz pisze tak:
> W dniu 01.12.2018 o 22:46, PiteR pisze:
>> temp alternatora decyduje o napięciu.
>
> Czujnik czy "samoregulacja"? Ma to zabezpieczać przed przegrzaniem?
tzn tak było zmierzone w osobówkach, które miałem gdzie akku jest
blisko silnika. Silnik ma 90st akku może z 40st. Jak jest w Dukato
gdzie akku jest w kabinie i Audi A6 gdzie akku jest bagażnku nie
pamiętam choć mierzyłem.
Napięcie gazowania też zależy od temp. I chyba napięcie nominalne
żarówek jest 13.2v
"The alternator regulator also automatically adapts the battery charge
to the ambient temperature. This is necessary because the charge
characteristics of the car battery are not the same at -20 °C, for
example, as they are at +30 °C. The regulator takes care of the need to
adapt the battery charge automatically with a charging curve which is
specified in the data sheets as a temperature coefficient."
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.18 18:49 PiteR
- 02.12.18 19:04 J.F.
- 02.12.18 19:07 J.F.
- 02.12.18 21:51 kk
- 02.12.18 21:53 Shrek
- 02.12.18 22:08 kk
- 02.12.18 22:17 Zenek Kapelinder
- 03.12.18 00:12 PiteR
- 03.12.18 00:40 Marcin Debowski
- 03.12.18 05:15 J.F.
- 03.12.18 05:52 Zenek Kapelinder
- 03.12.18 06:52 Marcin Debowski
- 03.12.18 07:16 J.F.
- 03.12.18 07:19 J.F.
- 03.12.18 09:04 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=