  • Data: 2011-01-05 15:01:45
    Temat: Re: akumulator :)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:ig1evp$jv9$1@news.onet.pl...

    > Ja tam nie wiem co Wy macie z tymi akumulatorami. Miałem już w życiu
    > Centra Plus i chodził ze 3 lata i jak go sprzedałem (auto) to dalej
    > działał, w nast aucie miałem Yuasa i chodził 7 lat, teraz mam chyba Delphi
    > i jak narazie mija mu 5 rok i działa. W drugim aucie mam Vartę Silver ok 5
    > lat i działa mimo że auto stoi nieraz po 4 dni. Wszystkie auta nie
    > garażowane nigdy. Mam super szczęście czy o co tu chodzi że innym padają
    > po roku, dwóch?

    Centra kiedyś produkowała dobre akumulatory. Sam użytkowałem 2 stare
    akumulatory Centry. Jeden z nich załatwiłem po 8 latach, bo chyba nigdy nikt
    nie dolewał do niego wody i poziom był ponizej 1/2 coś mnie podkusiło i
    dolałem wodę do pełna, a wtedy opadł szlam i było po akumulatorze. Dopóki
    niedolewałem nawet największe mrozy nie były mu straszne. Drugi akumulator
    miałem przez 6 lat i szlak go trafił, bo zapomniałem wyłączyć światła na
    mrozie ok. -15stC.
    Byłem tak przekonany do Centry, że kolejne zakupy to były centrowskie
    Futury, na których się zawiodłem.