  • Data: 2011-01-05 16:55:03
    Temat: Re: akumulator :)
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL! I te dwa sezony maja swiadczyc o jakosci aku? Nie przypominam
    > sobie,
    > zeby jakis akumulator mi padl wczesniej, niz po 3-4 latach, chyba ze byl
    > felerny i wymieniony na gwarancji.

    a ja miałem takie doświadczenie z dwoma boschami. Jeden umarł na gwarancji,
    drugi wymagał doładowywania praktycznie po każdym kilkudniowym postoju na
    dużym mrozie albo kręcił także ledwo silnik zaskakiwał.

    Tak więc można w dwa lata i dwie zimy z duzymi mrozami stwierdzić czy aku
    jest dobre. Test na 6 czy 8 lat też jest do dupy bo zazwyczaj nie ma w
    sprzedazy już tych samych modeli które były 6 czy 10 lat temu.

    Ja bym np stara centrę polecał ale z nowymi modelami nie jest już tak super.

    Pozdr
    Scyzoryk