eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumlator i niskie przebiegiRe: akumlator i niskie przebiegi
  • X-Received: by 10.140.93.23 with SMTP id c23mr55979qge.14.1399565995108; Thu, 08 May
    2014 09:19:55 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.93.23 with SMTP id c23mr55979qge.14.1399565995108; Thu, 08 May
    2014 09:19:55 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!c1no3162441igq.0!news-out.google.com!du2ni24885qab.0!nntp.google.com!hw1
    3no1459942qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 8 May 2014 09:19:54 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lkg8ed$ms1$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
    References: <6...@g...com>
    <lkfkka$cj5$1@usenet.news.interia.pl> <lkflpo$ju0$1@node1.news.atman.pl>
    <lkg1l9$8o6$1@usenet.news.interia.pl> <lkg2pp$22g$1@node1.news.atman.pl>
    <lkg8ed$ms1$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: akumlator i niskie przebiegi
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Thu, 08 May 2014 16:19:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532411
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 17:38:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > W dniu 2014-05-08 16:00, Czes�aw Wi�niak pisze:
    >
    > >> Chyba co� Ci si� pomyli�o.
    >
    > >
    >
    > > Nic mi sie nie pomylilo
    >
    > >
    >
    > >> Policz:
    >
    > >>
    >
    > >> opcja 1 - �wiat�a mijania dla typowych H4
    >
    > >> 2x55W (�wiat�a mijania) + 4x5W (�wiat�a pozycyjne) = 130W
    >
    > >>
    >
    > >> opcja 2 - �wiat�a dzienne
    >
    > >> 2x5W = 10W
    >
    > >
    >
    > > I co z tego ?
    >
    > >(...)
    >
    >
    >
    > Bo wyci��e� w�tek:
    >
    >
    >
    > > W dniu 2014-05-08 12:18, Czes�aw Wi�niak pisze:
    >
    > >>>> M�wi �e trzeba wi�cej je�dzi�.
    >
    > >>>> Ale jak nie ma potrzeby tyle je�dzi� to co robi� ??
    >
    > >>>
    >
    > >>> Do�adowywa� prostownikiem albo za�o�y� �wiat�a dzienne.
    >
    > >>
    >
    > >> Swiatla dzienne to bardziej oszczednosc na zarowkach, zwlaszcza w
    >
    > lecie.
    >
    >
    >
    > Czyli �opatologicznie:
    >
    > Je�li kr�tkie odcinki, to mniejszy czas �adowania akumulatora
    >
    > alternatorem. Wi�c zmiana o�wietlenia na dzienne pozwala zaoszcz�dzi�
    >
    > sporo ponad 100W mocy - i ten pr�d jest w tym momencie "dorzucany" do
    >
    > �adowania akumulatora. Ergo: akumulator mo�e by� kr�cej �adowany do
    >
    > podobnej pojemno�ci, jak �adowany d�u�ej ni�szym pr�dem.
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    >
    >
    > Adam

    Nie piszemy o odcinkach 50 metrów tylko 1,5-2 kilometry.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: