  • Data: 2023-09-05 13:50:12
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ptoki (ptoki) udzieliły autocentralnych porad:

    > Jak zwykle bajki z mchu i paproci. Oj Panie....
    >
    > https://www.autocentrum.pl/publikacje/porady/doplaci
    sz-30-zl-do-akumulatora-jesli-nie-oddasz-starego-to-
    nie-wyludzenie-a-prawo-poradnik/

    ABSTRACT:
    "Nie wszystkie sklepy godzą się na opłatę depozytową i zastrzegają sobie
    prawo do sprzedaży wyłącznie ze zwrotem akumulatora o zbliżonej masie".

    Cytowane opracowanie nie analizuje całego spektrum zachowań spotykanych
    w sklepach. Bywa tak (małe stacje benzynowe), jak z piwem w butelkach --
    sprzedadzą, pobiorą kaucję, ale odzyskać jej nijak bez stawania na głowie.
    Albo przyjmą i kasę oddadzą, ale najwyżej po trzech dniach, a o ustawowych
    trzydziestu można zapomnieć (oj panie, już miesiąc zamknąłem, i w ogóle
    nie przypominam sobie, żeby pan u mnie kupował, idź pan do PSZOK).

    Ja to może dziwny jestem, ale nie mam ochoty na jeżdżenie po PSZOKach
    albo na użeranie się z groszowymi kaucjami. Zreszta nie tyle chodzi mi
    o kasę, tylko co ja z tym złomem później mam zrobić.

    Moja Sprawdzona Metoda Wymiany Akumulatora wygląda od lat niezmiennie.
    Jak tylko automobil słabuje przy kręceniu rozrusznikiem, jadę do
    pobliskiego sklepu z akumulatorami, gdzie miły pan wychodzi na parking,
    wyciąga baterię, wkłada nową, a na koniec jeszcze mierzy napięcie
    ładowania. Tym razem metoda ta zawiodła, bo okres agonalny skrócił się
    z tygodnia do trzydziestu sekund -- i o tym jest ten wątek. Jak na grupę
    o prądzie przystało. A nie o jakichś pieprzonych trzech dychach kaucji.

    > Tobie nie wstyd pisac takie fantasmagorie i sie podpisywac nazwiskiem?
    > Co 2-3 dzien widze ze jakies bajki piszesz i nawet mi sie juz reagowac
    > nie chce.

    Sam nie wiem, czy smucić się czy cieszyć, że mam na grupie psychofana.
    Takiego, co to nawet jak mu się nie chce, to zawsze przeczyta, zrobi
    statystykę i czepi się jakichś szczegółów.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?