  • Data: 2023-08-25 16:45:10
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Ja z mojego eeePC 10" wyjmuję akku - jak jest włożony to po 3 dniach
    > rozładowany - oczywiście mówimy o wyłączonym kompie.

    Mam tak samo (tylko z eeePC 7").

    > A jak jest osobno to trzyma miesiącam - używam maluszka tylko na
    > wyjazdy.

    A daje się go w ogóle używać? Ja kupiłem, ale to za słabe jest na
    cokolwiek bardziej skomplikowanego niż ssh, więc wożę na wyjazdy
    służbowego Della (większy gabarytowo, ale współczesny procesor).

    Nawet głupia przeglądarka otwiera się z pół minuty.

    Masz tam oryginalny system, który był z eeePC, czy instalowałeś coś
    własnego? Ja mam Debiana.

    --
    Nad brzegiem Nilu spotykają się dwa krokodyle.
    - No i jak poszło dzisiaj polowanie?