    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 24 Aug 2023 04:54:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: aku w latopach nieużywanych
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 24 August 2023 at 09:30:44 UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    wszystko zdalnie, bo wyłaczony laptok się laczył przez Wifi, Bluetooth z centralą
    > A to dlatego ludzie owijają laptoki sreberkiem.
    > Dobrze że mam zapas z "krwiodawczych" czekolad dawnych, te dawane obecnie już nie
    mają, to pewnie spisek szpiegaczy.
    > Że też im się chciało budować do tego ogólnoswiatową sieć wifi.
    > Chyba że wifi tak naprawdę umie wysyłać do satelity - no, wtedy nic dziwnego, że
    rozładuje akku.

    Oj doopę zawracać to umie jak nikt inny

    Ale jak ktoś zajmuje się tematem zawodowo, to musi znać wszystkie agendy security na
    świecie i od nich pozyskiwać wiedze, żeby nie pozostac idiotą jak przedmówca.

    Pretekst dla preinstalowania LoJack w Biosie laptoków, zwany bezpieczeństwem i
    odnajdowaniem zagubionych laptoków na lotniskach, zdalnym kasowaniem danych na dysku
    to była oczywiście oficjalna wersja ściemniająca, a celem było imienne śledzenie
    vipów, czytanie ich emaili, kopiowanie plików z dysków ich laptoków,
    czyli standardowa działalnośc szpiegotronowa na globalną skalę.

    LoJack zainstalowany i ukryty jest w Biosie i dlatego wyjęcie dysku twardego z
    laptoka nic nie zmienia, bo system nadal się łączy przez WiFi ze światem i pokazuje
    wlasną geolokalizację,
    a jak ktos wyczyścił dysk, czy wstawił nowy, to nadal centrala miała dostęp do calego
    dysku, wszystkich plików i je zdalnie ściagała, bez wiedzy uzytkownika.

    A jak dziala WiFi bez logowania, automatycznie i z każdym routerem, bez wiedzy
    użytkownika, to nie będę durniowi opisywał, bo ten temat jest opisany w protokole
    WiFi, wersji niepublicznej.

    Na tej samej zasadzie wszyscy parlamentarzyści otrzymywali w promocji nie anonimowe
    smartfony od urzędowych dealerów zagranicznych, aby ich rozmowy mogły być nagrywane,
    emaile kopiowane, pliki kopiowane
    i media mogły kontrolować całe państwa, wszystkich polityków najwyższej rangi,
    ujawniająć codziennie setki rzekomych afer z podsłuchów i nasluchów

    To dlatego vipy na calym świecie nigdy nie używal;y smartfonów, internetu osobiście,
    bo wiedzieli, że są zawsze na podsluchu

    Ale to żadna tajemn ica, bpo każdy vip o tym wie od momentu urodzenia.

    A model podsłuchiwanego internetu promował Ted Turner, szef CNN,
    czyli Internet jako Globalna Wioska , w której każdy wszystko o każdym wie

    Ale o tym wszystkim uczą pierwszoklasistów z elementarza w 1.klasie.