  • Data: 2011-02-11 10:13:42
    Temat: Re: aku rozladowany do zera
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ij1v80$cfp$1@news.onet.pl...
    > Jak w temacie. Zostawilem zelazo na swiatlach (nie zadzielal pipczyk).
    > Podladowalem od innego auta, odpalilem, pochodzil z pol h.
    > Przezyje bateria taki wstrzas? Czy raczej juz po niej?
    > Z teorii wiem, ze kwasowe nie "lubieja" glebokiego rozladowania, to bylo
    > najglebsze jakie sie da: zero pradu.
    > Pytam, bo pierwszy raz mi sie to przytrafilo i doswiadczenia nie mam :)

    Ano nie lubią. Mój nie wytrzymał ale myślę że przyczyna było właśnie
    odpalenie od innego auta praktycznie od razu. To drugie auto to była prawie
    ciężarówka więc pewnie dlatego odpalił tak szybko. Po odpaleniu czekałem 10
    s zanim zegary na desce się podniosły. Po tym wszystkim aku ciągle miał
    10,5V bez znaczenia ile go ładowałem. Auto odpalało ale z wyraxnym trudem.
    Ale jak u Ciebie wszystko działa normalnie to pewnie będzie OK albo co
    najwyżej zamiast 4 lat pojeździsz na nim 3.