  • Data: 2016-11-13 20:21:34
    Temat: Re: akcyza - kto placi
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm"

    > Wszyscy to zauważyli.

    Nie. Nie wszyscy. Tylko ci, którzy cię jeszcze nie splonkowali. Ale ich
    jest bardzo mało, zostali tylko niezwykle cierpliwi, liczący że
    przestaniesz wyciągać ścierwo na wierzch. Bo twojego rozmówcę już dawno
    do kibla wrzucił każdy z IQ trochę wyższym od taboretu.

    > Ale nie zaszkodzi im przypomnieć aby wiedzieli z kim mają nieprzyjemność.

    Wszyscy już dawno wiedzą, że dyskutować z tym ćwokiem może tylko
    wyjątkowy niedorozwój.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl